2008. február 19., kedd

2008.02.19. Kedd

A reggeli fél 8-as kelésünk után, igen forgalmas napunk volt.Persze az ágy össze csukása még mindíg idő igényes dolog,mert hát olyan jó rajta mászkálni.
Nagyon jó idő volt ma. 9-kor az erkélyen már 12 fok volt.Felhívtam Szilvit,hogy jönnek-e sétálni és persze ilyen jó időben nem is lehet kihagyni.Kicsit nehezen, de felöltöztünk. A sapka már majdnem jól került a fejére.Azért fényképeztem le,mert ebben a szerelésben megint nem úgy néz ki, mint egy lassan 2 éves gyerek.Olyan nagy fiú!
Piacoztunk,majd mentünk a szökőkúthoz.Próbálkoztam képeket csinálni,de ez nem nagyon ment.Mindíg kétfelé szaladtak.Ott volt a többi gyerkőc is,akik egyébként a templomnál szoktak lenni.Gondolom a nap miatt jöttek ide.


Indulás után benéztünk a használtba,ahol ezt a nacit talátam Tökinek. 215 Ft volt......

Délre értünk haza.Marcika egyből kidőlt.Majdnem 3 órát aludt.Ébredés után még bohóckodott egy darabig a kiságyban.


Éppen enni készültünk,amikor jött Dédi.Megint jót beszélgettünk. Szeretem ha itt van.Ma már a bölcsiről is kérdezősködött,azt hiszem nincs gond vele.Még képet is csináltam Marciról meg Dédiről.


Közben hívott a főnököm.Maca felmondott a kocsmában és azt találták ki,hogy elvállalom-e minden héten a szerdát meg a szombatot.Csak ezen a héten kellene csütörtökön menni, azért hogy ne egy délután alatt kelljen elintéznem a dolgokat.Hát elvállatam.Megkérdezetem anyut,hogy hétköznap vállalja-e Tökit egy napra,persze igent mondott.Nem szívesen teszem ezt,de majd csak el lesznek valahogy. Apa 5 után ért haza. Felöltöztünk és mentünk mamát felköszönteni,mert ma van a névnapja.
Hát, igen.Mamánál fel lehet ülni a pultra.


Rendeltünk pizzát. Azt vacsiztunk.Nesze neked fogyókura!


Manóka nagyon élvezte a dolgokat.

Pizza után még egy kiflinek is neki esett.Persze nem sokat evett belőle.


Lehet porszívózni.


Most már biztos,hogy Móni megy Olaszba.Próbáltunk közös képet csinálni hármójukról,de valahogy nem jött össze.Azért ez nem lett olyan rossz.


Ja és Mama lehet,hogy egy pár szerdát el tud majd vállalni.Akkor nem kell anyura bízni Marcikát.Nem azt mondom,hogy anyu olyan rossz lenne, csak hát fogalma sincs Marcika szokásairól.De ha belegondolok, akkor a Dadusnak sem lesz.Na mindegy majd meglátjuk mi lesz.
Fél 9-re értünk haza.Gyors fürdés és Manóka megint kidőlt.

5 megjegyzés:

Réka írta...

Nekem is olyan furcsa másra hagyni Dalmát, mert nem úgy csinál dolgokat mint én. Nem szólok érte, csak megjegyzem magamban.

Zoárdka mindennapjai írta...

Szerintem anya jól tette hogy elvállalta a heti két munkát.Az nem olyan sok!!
Marcika tényleg nagyon sokat nőtt,és nagyon csini abban a ruhában:)

Lacika és anyája írta...

Milyen nagyot nőttél már:-)
Szerintem sem gáz a heti 2 nap, bizti minden rendb lesz, nyugi:-)

Bogár és Gerti írta...

Boldog hófordulót :)
Puszi

pavelancsika írta...

Merre vagytok?