2007. szeptember 2., vasárnap

2007.09.02. Vasárnap

Marci az egész éjszakát átaludta.Háromnegyed 8-kor ébredt fel először.Hát jót aludtunk mindhárman.Aztán megreggeliztünk és egy kicsit összepakoltunk.Mi Marcikával felöltöztünk és sétálni mentünk.Apa megint tattoo-zott.Piacra mentünk meg az ABC-ket jártuk.Kitaláltam, hogy kipróbálom az a tepsis darált húsos krumplit.Hát sehol nem kaptam hozzá olyan alapot.Na mindegy, végül is én is tudok rá csinálni valamit.Mielőtt hazajöttünk még bementünk a Penny-be.Vettem Marcikának Micimackós kis takarót.999 Ft volt.nagyon aranyos.Hát amíg sorba álltunk, Marci annyira zavarba hozott egy kislányt, hogy szegény el akart bújni.Manó kukucskázott vele és egyfolytában vigyorgott rá.A kislány meg tiszta piros lett és bújt el.Nagyon elemében volt Marci.Pedig majdnem negyed órát vártunk.
Itthon aztán megint ki voltunk zárva a szobából.Most azonban már egész jól tűrte Marci.A konyhában játszott, amíg én főztem.Aztán dél körül el is aludt.Szerencsére apa ma csak fél 1-ig melózott.Miután elment a srác, megebédeltünk.Nagyon jó lett ez darált húsos izé.Negyed 2-kor manó megint felébredt valamire.Szerencsére visszaaludt, így megnéztünk egy filmet.Vigyázz,Kész Szörf.Egész jó.De szerintem láttam már jobb animációs filmet is.
Marcika háromnegyed 3-ig aludt.Megkajált, majd bicajjal lementünk Mamáékhoz.Marci mamázott mi meg visszajöttünk a városba és kimentünk a temetőbe.Apa motorral jött én meg bicóval.Kb 1 óra alatt rendbe tettük, aztán irány vissza Mamáék.Jó kis bicaj túra volt, de megérte.Gabi rájött, hogy mi a baja a bicajnak, így visszafelé már nem is adta ki azt a szörnyű hangot.
Itthon aztán apáék megvacsiztak.Manónak annyira ízlett a kaja, hogy egy csomót megevett belőle.Pedig Mamáéknál is evett egy csomó mindent.Nagyon örültem, hogy evett.Látszik, hogy nincs 40 fok.Így még étvágya is van.
Fürcsi után egyből elaludt.

2 megjegyzés:

ydurt írta...

Szió! Mi törlődtünk. Nem ment ez itt. Mivel hiszem, hogy semmi nem történik ok nélkül, nem bolygattam. Nem véletlen felejtődött (??? :-S ) el a jelszó!
Hozzátok beszokunk nézni ;) Mégha nem is írunk.
Maradunk hálás híveitek!
Puszi:Bogár és ANA

pavelancsika írta...

A bicikli a fogyózás miatt is jó!