2007. szeptember 30., vasárnap

2007.09.27. Péntek

Az én kisfiam úgy döntött negyed5-kor, hogy eleget aludtam és felkelt.Egyből sikerült vissza altatni, de én már nem mertem teljesen visszaaludni.Sokkal rosszabb lett volna, ha vissza alszom arra a háromnegyed órára.Így aztán már fél 6-kor benn voltam a kocsmában.Legalább nyugodtam fel tudtam takarítani.
Marcika ma Mamánál volt.Mára Ő vett kitt szabit.Köszönet neki érte!Megreggelizek, majd szépen lesétáltak hozzájuk,Ott is aludt Manó délben.Én meg dolgoztam.Anyu meg jól meglepett.Meg jól fel is húzott utána.
Bejött a kocsmába és közölte, hogy neki van egy meglepetése Marcikának.Nem mondja meg, hogy mi az, majd a hétvégén elhozza.Hát jól van.Aztán 1 óra múlva közölte, hogy most megy érte és visszafelé csak megmutatja nekem.Hát jó.
Megvette Manónak az első kis bicaját.Már én is nézegettem, de úgy voltam vele, hogy majd egyszer lehet, hogy megvesszük.Olyan tologatós kis bicaj.Később szét lehet szedni és akkor egy 3 kerekű, pedálos bicaj lesz.Egy kutya fej van a kormányán és zenél meg ugat.Nagyon jól néz ki.Csak hát azért anyu elintézte, hogy ne örüljek neki teljesen.Kapott a köcsögtől egy 2000 Ft-os plüss kis majmot.A kommentár pedig hozzá:NE HOGY AZT HIDD, HOGY EZT ÉN VETTEM, GÁBORTÓL KAPTAM.ELÉG VOLT NEKEM A BICIKLIT KIFIZETNI.Na akkor úgy éreztem, hogy összeesek.Senki nem kérte , hogy akármit is vegyen Manónak.Eddig is megvoltunk az ajándékai nélkül.Na mindegy ez van.Már soha nem fog megváltozni ez a helyzet.Csak azt nem tudom, hogy csak én fogom fel úgy a dolgot, hogy ezt azért kaptuk, mert valószínű megyünk a bíróságra.Érdekes, hogy pont most vesz Manónak valamit, ráadásul nem is 2 Ft-os dolgot.Azért egy kicsit reménykedem, hogy én fújom fel ezt a dolgot ennyire és anyu tényleg csak meg akarta ajándékozni az unokáját, minden hátsó szándék nélkül.
Közben bebizonyosodott, hogy a dédi tényleg a bicajt vette meg Manónak.Ez lesz a karácsonyi ajándéka.Csak Gabi nem tudta robogón hazavinni, így felhívta apát, hogy menjen el érte.Persze mi semmiről sem tudunk.Legalább is a dédi szerint.Ez már egy rendes oldal kerekes bicaj.Még le sem ér a lába Marcinak róla.De nagyon tetszik neki apa szerint.Azért vette meg dédi, hogy nehogy valaki megelőzze vele.Így aztán hirtelen Marcikának 2 biciklije is lett.
Mamával kimentek Gádorosra egy kicsit.Már régen látták az ottani dédiék Manót.
Ma hajnal 2-kor sikerült bezárnom.Egyszerűen nem engedtek haza a vendégek.Valamilyen szinten ennek örülök, mert tudom, hogy szeretnek, de azért így nagyon kemény volt.
De a végén egy ezressel több pénz kaptam Zolitól, pedig csak megemlítettem neki, hogy esetleg nem-e lehetne.Egy szóra ideadta.Így kerestem 16000 Ft-ot a 2 nap alatt.Azért ez nagyon jó pénz.

Nincsenek megjegyzések: