2007. szeptember 24., hétfő

2007.09.23. Vasárnap

Reggel 8-kor keltünk, mert apa egyik haverja telefonált, hogy nincs-e bika kábelünk, mert lerobbantak.Hát nincs.
Felkeltünk reggeliztünk, majd mentünk sétálni.Vettünk a piacon új kapcsolót a konyhába, mert a régi eltört.Meg mű virágot vettünk a temetőbe.A néni meg majdnem át vágott egy 1000-sel.És még neki állt feljebb.Na mindegy, odafigyeltem, így nem volt gond.Elmentünk szökőkutazni.Közben kitaláltam a vasárnapi menüt.Elmentem az ABC-be , hogy vegyek egy kis darált húst, de nem volt.Közben Manó is elindult utánam a boltba.Meglepődtem, amikor ott állt mellettem.Megbeszéltük, hogy akkor kimegyünk a Tescoba.Gyorsan hazamentünk, át a kocsiba és irány a Tesco.Nem is vittem csak kosarat, mert tényleg szinte csak a húsiért mentünk.Közben Manó meg apával szaladgált a Tescoban.Mindig hallottam, hogy kiabálja, hogy ANYA!De soha nem láttam, hogy hol van.Olyan szépen tisztán mondja és egynap kb 50×.Hazajöttünk, Manó aludt, apa megrajzolta WC szűkítőhöz a mintát én meg megfőztem.Amikor Manó felkelt, megkajáltunk, majd bicoval lementünk Mamáékhoz.De előtte kivittük a virágokat a temetőbe.Kíváncsi leszek, hogy meddig lesz meg!!!
Mamáéknál apa kivágta a WC szűkítőhöz a lapot.Egy kicsit meg lesz nagyobbítva az alja, hogy ne csússzon bele a WC-be.Manó mamázott meg az udvaron bohóckodott.Hazafelé megint elaludt a bicajon.
Itthon aztán a szokásos dolgok történtek....

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

A Tescóban én is mindig hang alapján tudom merre van a csajom meg Apa. :)
Képzeld ma kiderült, hogy olyan is olvassa a blogom (nem is tudom a csaj nevét) akit már fikáztam benne és a csaj vagy nem érzi, hogy róla szól vagy nem tudom, de vigyorog meg jópofizik. Én meg ugye jót röhögök magamban. Néha odajöhetnél Te is szerintem vicces. :)