2007. szeptember 19., szerda

2007.09.19. Szerda

Reggel egészen 9 óráig húztuk az alvást.Lehet, hogy Manó érezte, hogy esik az eső és úgysem tudunk menni sétálni.Mert bizony esett.Így aztán egész délelőtt itthon voltunk.Pakolásztam,takarítgattam közben meg Manó mesét nézett meg rosszalkodott.De azért nagyon jól elvoltunk délelőtt.Délben hozta a kispárnáját és mutatta, hogy altassam el.El is aludt egyből.Én meg nekifogtam a konyhának.Sajna nem igazán tudtam befejezni, de azért ráfogom, hogy kész van.Marcika háromnegyed 2-ig aludt.Ébredés után megkajáltunk majd folytattuk a délelőtti dolgokat.Elég rosszcsont volt.Mindig kitalál valami hülyeséget.És a legrosszabb az, hogy mostanában egyszerűen nem akarja meghallani, ha beszélek hozzá.Erre mondta anyu mindig, hogy a FALNAK BESZÉLEK????Hát mostanában én is annak beszélek, mert Manót nem érdekli, hogy mit mondok neki.5 óra felé ért haza apa.Azért jött később, mert a főnökével volt egy kis összetűzésük, így még benn maradt egy kicsit.Felöltöztünk és elindultunk sétálni.Nem jutottunk csak a boltig, mert manó egyfolytában a pocsolyában tapicskolt és nem akart tovább menni.Így aztán úgy döntöttünk, hogy kimegyünk a Tescoba és megnézzük a gumicsizmát neki.Szerencsére sikerült is venni.Zöld-fehér csíkos.Aranyos nagyon.Köszi Ancsa a tippet!!!!!!!!!!!
Itthon aztán ki is próbáltuk a gumicsizmát.Aminek az lett a vége, hogy 5 perc után fel kellett jönni, mert a gatyája tiszta víz lett.Itthon aztán a szokásos esti programok voltak.

2 megjegyzés:

pavelancsika írta...

De jó! Örülök, hogy sikerült. :) Szerintem is nagyon jó kis csizma.
Mi úszópelust használunk amikor eső után gumicsizmázval kimegyünk és mindig viszek cserenacit is, mert Emma le szokott ülni, de mostanában mintha megtanulta volna, hogy nem szabad, mert nem kellett öltözni.

pavelancsika írta...

A kilóinkról még annyit, hogy ezek szerint mindketten tévedtünk, mert én magamat látom sokkal nagyobbnak és azt hittem Te 70 alatt vagy! :)
Sebaj nemsokára mindketten régi szépségünkben fogunk ragyogni. :) De költői voltam. :)