2007. szeptember 25., kedd

2007.09.24. Hétfő

Az éjszaka 3× voltam benn Manónál.Egyszer sem volt ébren csak mindig kiabált egyet.Fél 9-ig aludtunk,majd játszottunk egy kicsit még itthon.Utána elindultunk sétálni egyet.Kicsit szökőkutaztunk, majd Manó elindult a templom felé, így gyalogoltunk egy kicsit.A sakk asztaloknál hozzá szegődött egy kislány.Azt hiszem, hogy Lotti-nak hívják.Együtt szöktek volna el a söröző háta mögött. :-)
Szépen lassan haladtunk Móni felé, de nagyon sokan voltak nála, így inkább beleraktam Marcit a baba kocsiba és indultunk hazafelé.Bementünk a boltba, majd jöttünk is haza.Manó másfél órát aludt.Amikor felkelt evett egy pár falatot, de nem vitte túlzásba a dolgot.Olyan fél 4 felé lesétáltunk a boltba, mert elfelejtettem répát venni és csinálni akartam egy kis borsólevest.Mire visszaértünk a dédi itt ült a ház előtt.Közölte, hogy nem akar feljönni, maradjunk lenn.Vártuk apát, mert hozta a másik dédi szemüvegét. 5 óra volt, ahogy hazaért.Addig kb 50× hoztam vissza Marcit.Mindig elszaladt valamerre.Egyszer el is esett rendesen, mert menekülni akart tőlem.Nagyon nehéz volt vele, de nem mehettünk fel, mert a dédi ott ült a padon.Na meg az összes öregasszony a 3 lépcsőházból.Utálom, hogy odaülnek hozzánk.Sikerült is jól kiosztanom a görbe hátú banyát.Annyira utálom, amikor beleszól, hogy mit csinálok Marcikával.Semmi köze nincs hozzánk.Ha én megengedem Manónak, hogy egy bottal játsszon, akkor Ő ne menjen utána és vegye el tőle.Szépen megmondtam neki, hogy hagyja békén Marcikát.Már nagyon felmérgelt.5 perc múlva el is ment a lépcsőház elöl.Pedig nagyon sajnáltam annak idején, amikor megláttam.Szegény néninek milyen rossz lehet, hogy ilyen a háta.De most, nagyon utálom.Egy boszorkány.
Ahogy apa hazajött felöltöztünk és elindultunk babakocsival sétálni.Elmentünk a bíróságra megnézni, hogy mikor is van ez az ügyfél fogadás.Sajna semmit nem tudtunk meg, semmi nincs kiírva.Kicsit rossz érzés, hogy most valamilyen szinten apu mellé álltam, de egyszerűen amit anyám csinál az nem normális.Na mindegy majdcsak lesz valami.Visszafelé bementünk a dm-be, mert meguntam, hogy állandóan kifolyik a pisi a pelusból.A békás pelus valahogy nem az a pelus, amit Vásárhelyen vettünk.Így vettünk Liberót.Mindig ott lyukadok ki, de azért megpróbáltam már egy párszor az olcsóbbat, de hol jó, hol nem jó.Hazajöttünk és főztem egy kis tejbegrízt a fiúknak.Marcika nagyon szereti.Jól be is kajált belőle.Aztán egy kis játék, fürcsi és alvás.Megint próbálok leszokni az altatásról.Nekem kell leszokni róla, mert Manó már el alszik egyedül is , csak hát olyan jó egy kicsit babusgatni.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én is kivagyok a szomszéd nénitől, de újabban Emma szerti! És játszik vele én meg a frászt kapom, mert csipkedi a karját meg elveszi a játékát. Apa annyira nem tolerálja, mint én van, hogy elhozza tőle Emmát.