2007. szeptember 12., szerda

2007.09.12. Szerda

Ez lemarad az előbb.Ez Marcika alkotása.Csinált egy NIKE jelet a falra.Szépen letépte a tapétát.Még jó, hogy egyben lejött, így majd visszaragasztjuk.

Megint tökéletes éjszakánk volt.Reggel fél 8-ig aludtunk, aztán még persze apa helyén egy órát ráhúztunk.Reggeli után, bár egy kicsit esett az eső elindultunk .Elmentünk a Takarékba, mert apukám számlájára kellett pénz rakni, ezért is volt itt tegnap.Hozta a pénzt.Onnan bankba mentünk, aztán meg a postára.Na ott aztán nagyon felhúztak.Már kb 10 perce álltunk sorba, aztán kikiabáltak az ablakon, hogy menjünk át egy másikhoz, mert bezár.Na akkor aztán mindenki, aki előtte mögöttem állt,elém került.Egyetlen férfi volt, aki maga elé engedett.Pedig Marcika már nehezen tűrte a sorban állást.Kiabált rendesen.
Mielőtt feljöttünk bementünk a boltba.Csak kukorica meg tejföl kellett.Apa francia salátát akart enni.Itthon aztán megcsináltam a salátát, majd leraktam Manót aludni.Leültem egy kicsit gépezni.Szegény Manó csak 1 órát tudott aludni.A kedves szomszéd már megint felébresztette.Nem tudom, hogy mit kéne csinálni velük, de ez így nem megy tovább.Végül is nem volt vészes, Manónak jó kedve volt.Kipróbáltuk a WC szűkítőt.Először csak úgy ruhában.

Aztán egy kicsit később már lekerült a pelus.Eddig úgy néz ki, hogy tetszik neki, de még semmit nem sikerült produkálni bele.Na majd eljön ennek is az ideje.
Nagyon huncut volt délután.Már régen csinált ilyet, de ma produkálta magát a fényképezőnek.
Itt éppen meg akart támadni és elvenni a gépet.

Amikor apa hazajött én bevonultam a fürdőszobába és kitakarítottam.Aztán amikor végeztem eljött Mama látogatóba.Marcika nagyon álomszuszi volt.Állandóan lefeküdt mindenhová a kispárnájára.Még a folyosón is hemperget.Még korán volt, ezért lementünk sétálni.Gyalog mentünk babakocsi nélkül.Elmentünk a dédihez, aztán meg a régi hajó hintás játszótérre.Ahol hajó hinta már ezer éve nincs.Fél 8-kor jöttünk haza.megvacsiztunk majd próbálkoztunk a WC-vel.Kb már 10 perce ült Marcika WC, amikor megakartam igazítani.Hát szegény majdnem belesett a WC-be.Most nem tudom, hogy a mi wc-nk a nagy vagy pedig van különböző méretű WC szűkítő.Mert ez éppen csak rajta van a wc-n.Hát ezt valahogyan kiderítem, mert Manónak nagyon tetszik, hogy tud rajta egyedül ülni.Fürcsi után megint egyből elaludt.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nekün is mozog a szűkitő a wc-n. Még én sem jöttem rá mit csinálunk rosszul. Már próbáltam úgy is, hogy közvetlen a wc-re mwg úgy is, hogy az ülőkére, de sehogy sem jó. Emma is élvezi, de nem szokott történni semmi csak olvasgat meg tekergeti a wc papirt. De ráér még.