2007. szeptember 30., vasárnap

2007.09.26. Szerda

Az a helyzet, hogy mivel már jól lemaradtam az írással, így nem igazán emlékszem pontosan, hogy mi is történt szerdán.
Azt tudom, hogy vártuk Bencééket, de csak Szilvi jött fel a városba, mert Bencus apázni akart.Így csak a piacig jött velünk, aztán mi mentünk a szökőkúthoz.Onnan pedig gyalogoltunk hazáig.Délben már teljesen egyedül, 1 szó nélkül elaludt Manó a kiságyban.Tényleg, egyszer sem hallottam a hangját.2 perc alatt elaludt.Nem is baj, mert hát így apának is könnyebb lesz, majd vele.Amíg ő aludt csináltam bolognait meg paprikás krumplit.Ezzel el lesznek 2 napig a fiúk.
Délután vártuk apát itthon és közben meg elkezdett esni az eső.Így be voltunk zárva a lakásba.Egész jól el volt Marcika.Én egy kicsit meglógtam és átmentem a dédihez megnézni, hogy hogy van.Nagyon titkolózott,mondta, hogy beszéljem meg Gabival, hogy pénteken meló után menjen el a Táncsics utcára.Valami ajándék ügyben.Azt hiszem, hogy sejtem mit akar.Marcikának bicajt akar venni.Mert szerintem a Táncsics utcán más ajándékot nem nagyon lehet venni.Na majd kiderül.
Átmentem még a penny-be paradicsomot venni.Először bementem a kisboltba, de 700 Ft-ért nem fogok paradicsomot venni, amikor a penny-be 400 Ft kilója.Rablás!!!!!!!!!!
Aztán itthon vacsi, fürdés és alvás.Ma nem aludt el egyedül, de a kezembe 2 perc sem kellett hozzá és aludt.

Nincsenek megjegyzések: