2007. szeptember 12., szerda

2007.09.11. Kedd

Reggel 8-ig aludt az én kisfiam és egy hangját sem hallottuk.Amikor felébredt áthoztam apa helyére, mert mostanában ott issza meg a reggeli tejcsit és közben nézi a mesét.Hát ahogy leraktam már aludt is tovább.Egészen 9-ig!!!Bár ez a kép nem ma reggel készült, de olyan aranyos a nagypárnák között.
Nagyon jó kedvel ébredt.Igazán kipihente magát.Összepakolásztunk a lakásban.A kiságyban is összepakoltam és Manó bele akart menni.Imádja a Micimackóját meg a Libát.Mindig velük alszik.
Ez a kép meg csak úgy, mert olyan szép rajta


Sajnos sétálni nem tudtunk menni, mert esett az eső.Manó nagyon bújós volt egész délelőtt.Biztosan az időjárás volt az oka.Bújt bele a kispárnájába.Azért egész jól elvoltunk.Kipakoltam a hűtőt és végre leengedtem.Addig Manó hintázott.Délben viszont megint aludni akart.Én nem tudtam elaltatni de nyűgi lett.Beleraktam a kiságyba és kb 2 perc alatt elaludt.Megy ez neki!!!!!!!És nem is sírt egy picit sem.Háromnegyed 3-ig aludt.Addig ki tudtam takarítani a hűtőt meg csináltam tarhonyás krumplit.Úgy gondoltam, hogy megkajálunk, aztán elmegyünk gumicsizmát nézni Manónak.Hát nem jött össze.A dédi átjött meglátogatni minket.Aztán 10 perc múlva anyu csöngetett.Azt hittem, hogy végre normális lett és jönni fog hozzánk.Hát tévedtem.Pénzt jött kérni.Úgy éreztem, hogy szétrobbanok.Ha csak így tud feljönni, akkor inkább nem vagyok rá kíváncsi.Na mindegy.Ez van, sajnos...........
Ahogy apa hazajött elindultunk csizma nézőbe.Nem találtunk.1 helyen volt, de nagy volt a lábára.A gyerekruha boltban ígérték csütörtökre, de ott bizony 2500 Ft-ba kerül.Ha addig máshol nem találok, akkor muszáj lesz ott megvenni.Ilyen eső utáni időben olyan jó lenne.Bementünk még a baba boltba WC szűkítőt venni.Nagyon meglepődtem, mert csak 700 Ft volt.Most ezzel próbálkozunk, mert tudja Manó, hogy mire való a WC.
Mielőtt feljöttünk még kicsit szaladgáltunk a ház előtt.Közben befutott apu és hozott töpörtőt meg paradicsomot.Itthon aztán játszottunk, vacsiztunk.Marcika kicsit nyűgi volt, de csak addig, amíg nem kakilt.Aztán mint akit kicseréltek.Szaladgált, sikítozott,nagyon jó kedve lett.Ma sem kellett altatni.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Milyen csizma? Gumicsizma?
Én a tescóba néztem a múltkor,de elég drága volt az is.