2007. szeptember 30., vasárnap

2007.09.29. Szombat

Ma reggel 8-kor ébresztett anyu.Persze volt vagy 3 óra mire elaludtam, így igen rosszul érintett a dolog.Hozta a bicajt.Csak azt nem értem, hogy miért nem várta meg, hogy Manó felkeljen.Így nem látta, amikor odaadtuk neki.Na mindegy, az Ő baja.Nagyon tetszett Marcikának.Egyből rájött, hogy tulajdonképpen mire is való ez a szerkezet.
Mielőtt sétálni mentünk volna, feljött a dédi.Megbeszéltük vele, hogy elvisszük kocsival a másik dédiékhez, mert bevásárolt nekik.Így is lett.11 körül mentünk hozzájuk.Nem voltunk ott sokáig, mert már majdnem alvás idő is volt, na meg nem igazán szeretjük hallgatni a hülyeségüket.
Délben lefeküdtünk mindhárman és aludtunk egészen 3 óráig.Nagyon jól esett ez az alvás.Utána gyors kaja csinálás.Sült krumpli, pulyka mell, tasakos gríz gombóc leves.Pillanatok alatt kész lett.Megkajáltunk, felöltöztünk és lementünk kipróbálni a bicajt.Sajna apának be kellett mennie a céghez, így ketten mentünk Manóval.Elmentünk Lacihoz.Közben beugrottunk a Tüzibe.Ittam egy KV-t, de meg is akartam nézni az új csajt.Háááááát!Tuti, hogy azért vette fel Anita, hogy nehogy valakinek szebb vagy jobb legyen, mint Ő.Az biztos, hogy Ő nem fog róla pletykálni, mert egy egyszerű nőnek néz ki.Csak hát a beszéde szerintem hagy némi kívánni valót.Na mindegy, végül is nem nekem kell vele dolgozni.
Felraktam Lacinál a függönyöket.Szegény már nagyon ki van.nagyon nagy fájdalmai vannak, így ma már azt mondta, hogy jobb lenne, ha....
Fél 6-kor elindultunk visszafelé és pont egyszerre értünk haza apával.Gyorsan átültünk a kocsiba és kimentünk a Tescoba.Popsi törlőt vettünk meg Manónak egy vízálló gatyát a kis csizmához.Mamától kapta végül is.Kaptunk rá pénzt.1900 FT-volt, így a maradék pénzből meg vettünk neki egy kis Micimackós evőeszköz készletet.Fémből van és még egy kis kés is van hozzá.Nagyon aranyos.
Este ki is próbáltuk.nagyon jó vele etetni.Este egy szó nélkül, egyedül, egyből elaludt.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Milyen az a vizálló nadrág?
Nem semmi hétvégéd volt! Én már nem birnám. :) Öreg vagyok.