2007. szeptember 19., szerda

2007.09.18.Kedd

Reggel negyed 9-kor ébresztett Laci.Telefonált, hogy nem-e találkoznánk vele, mert már hiányzunk neki nagyon.Megbeszéltük, hogy fél 10-re lenn leszünk.Szegény nagyon rosszul néz ki.De azért még mindig nem adta fel.Szerencsére.
Elsétáltunk a piacra és az lett a vége, hogy meghívott minket egy ebédre.Vagyis ,hogy kaptunk 2 adag GYROS tálat.Hiába tiltakoztam ellen, nem engedett.Megittunk még egy KV-ét, aztán Laci elindult haza, mert elfáradt nagyon.Mi meg elmentünk a szökőkúthoz.Vittük magunkkal a katicát és ahogy kivettem Manó-t a kocsiból, már el is indult a söröző fele.Még integetett is a szökőkútnak.Így aztán gyalog elindultunk hazafelé.Elég lassan haladtunk, de végül is semmi gond nem volt útközben.A varrodától azzal tudtam egy kicsit felgyorsítani, hogy mondtam neki, megyünk Mónihoz a telefon boltba.Na akkor szélsebesen elindult arra.Móninál szépen összekavarta a vitrin kulcsokat, aztán mentünk tovább.A bolt előtt viszont beleraktam a baba kocsiba, mert a boltba nem mertem bevinni így.Na azt a hisztit!!!!!!!!!!De szerencsére csak pár másodpercig tartott.Délben elaltattam én meg megettem Gyros-t.Nagyon jólesett, vérré vált bennem.Ki akartam takarítani a konyhát, de teli hassal valahogy nem füllött hozzá a fogam.Így gépeztem,amíg Manó aludt.Sikerült neki majdnem 3 órát aludnia.Nagyon jó kedvvel ébredt.Megkajált, majd játszottunk.Vártuk apát.Mire apa hazajött,eleredt az esőSzerencsére nem volt vészes, így fél 6 felé lementünk sétálni.Vagyis, hogy mi sétáltunk, Manó meg motorozott.A csarnokig babakocsiba ült, mert almát akartunk venni és hát motorral nem értünk volna oda 6-ig.De onnantól motorral jött.Most sem akart megállni a szökőkútnál.Nagyon élvezi, hogy szaladgálhat, meg motorozhat.De sajna a Tíz emeletesek előtt elkezdett esni az eső.Így egy kis hiszti árán, de beleültettük a babakocsiba és spuri haza.Szerencsére még időben hazaértünk.Itthon vacsiztak a fiúk.Marcinak van egy új és nagyon rossz szokása.Felmászik az asztalra és ott kéri a kaját.Ha lerakjuk, akkor mászik vissza egyből.Nem tudom, hogy fogom leszoktatni róla.
Vacsi után játék, majd fürdés és alvás.

Nincsenek megjegyzések: