2007. szeptember 30., vasárnap

2007.09.30. Vasárnap

Reggel fél 8-kor ébresztett minket Marci.Szerencsére egész éjjel aludt, így én is aludtam egy nagyot.Azért még tudtam volna tovább is.Délelőtt sétáltunk egyet.A bicajjal mentünk.A piacon vettünk 1000 Ft-ért apának egy pulcsit meg én is kaptam egy felsőt.Aztán kerültünk egyet és jöttünk haza.Csak a fele úton ült Manó a bicajon.Inkább szaladgálni akart.Aztán amikor hazajöttünk, Marcika már nagyon álmos volt.Háromnegyed 12-kor már aludt.Én megfőztem, aztán meg gépeztem.Apa meg tűt forrasztott, mert délután jött Police barátnője tattoo-zni.Negyed 3-kor kelt fel.Megebédeltünk, majd jött is Hajni.Amíg kiválasztotta a mintát itthon voltunk.Aztán mi felöltöztünk és gyalog kisétáltunk a Tescoba.Nem is tudom, hogy Manó mikor volt utoljára ilyen jó kisfiú.Egy szava sem volt a babakocsiban.benn a Tescoba se hisztizett, hogy vegyem ki a kocsiból.Olyan szépen elücsörgött.Közben pedig megevett 4 szelet sajtot.A cumisüvegre vettünk cumit, meg az itató poharára csőrt.Közben pedig szétnéztünk.Megnéztem a pelusokat, mert már a Liberóból is kifolyik a pisi.2 óra hossza alatt az egész nadrágja pisis.Már nagyon unom.El döntöttem, hogy a nagyobb XL Plust vesszük meg legközelebb.Más ötletem már nincs.Csak azt nem tudom, hogy utána mit fogunk venni.Bár remélem, hogy majd azzal a mérettel már kihúzzuk, amíg szobatiszta nem lesz.Szörnyű, hogy naponta 4× kell átöltöztetnem, mert pisis a ruhája.Hazafelé benéztünk a temetőbe, kíváncsi voltam, hogy megvannak-e a virágok.Persze, hogy nincsenek.Száradjon le a keze, annak aki elvitte.Fél 7-kor értünk haza.Tényleg nagyon jó kisfiú volt Manó.nem hisztizett, azért mert ki volt csukva a szobából.Játszottunk a kisszobába, megvacsiztunk, majd 8-kor apa végzett és aztán apáztunk.Fürcsi után egyből elaludt.Megint egyedül, egyetlen hang nélkül.Kicsit hiányzik, hogy nem altatom, de neki sokkal jobb így.
Remélem, hogy megint reggelig alszunk.Még egy kicsit rámfér a pihenés.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Mi is szépen haladunk az egyedül alvás felé, de még nagyon messzinek tűnik. Mondjuk Emmánál ez is nagy lépés, hogy Ő az ágyában én mellette a földön és "egyedül" alszik el.