2007. szeptember 5., szerda

2007.09.05. Szerda

Szörnyű időre ébredtünk.Esett az eső.Féltem, hogy nehéz délelőttünk lesz, de nem volt vészes.Teletubbies-t néztünk,játszottunk.Rendbe tettem a Marcika ruháit a szekrényben.Megint ki kellett válogatni egy csomót.Ma megmértem Marcit.89 cm.Hatalmas kisfiam van.Negyed 12-kor elállt az eső.Akkor lementünk a boltba.Bevásároltunk az ebédhez, majd jöttünk is vissza.Nagyon hideg volt.Itthon aztán megnéztem a postaládát.Hát a postásunk lusta volt megkérdezni, hogy itthon vagyok -e.Bedobta az értesítőt.Hozta a GYES-emet.Délben Manó elaludt.Amíg aludt megfőztem.Fél 2-ig aludt ma.Nem tudtam visszaaltatni.Elég nyűgin ébredt.Enni nem volt hajlandó.Nem idegesít a dolog, mert így is hízik.Negyed 4-kor átjött a Dédi látogatóba.Persze Marci egyből benne volt a táskájába, hogy mit hozott neki.Persze megint felpakolva jött.Túró rudi, szőlő,puki, nápolyi.Fél 5-ig volt itt.Addig beszélgettünk meg Marciztunk.Marcika nagyon bújós volt.Szerintem ilyet még soha nem csinált.Egyfolytában az ölemben ült.Ha leraktam, akkor kiabált.
Miután apa hazajött, felöltöztünk és kocsival elmentünk a postára.Onnan meg a Tescoba.Mert ugyebár esett az eső.De Marcinak muszáj volt kimozdulnia, mert már nagyon nyűgi volt.Hát nagyon felhúztam magam a Tescoban.Venni akartam body-kat Manónak.Volt is olyan 3 darabos 1000 Ft-ért.Kettőt raktam a kocsiba.Hát a pénztárnál közölték velem, hogy nincs benne a gépbe, ezért nem vihetem el.Kb 3 hónapja ott van a polcon ez a body.Elmentem az ügyfélszolgálathoz, ahol egy nagyon kedves csaj volt.Ő is azt mondta, hogy nem tud mit csinálni, Ő tegnap járt így, amikor pénztáros volt.Végül is igazából az mérgelt fel a legjobban, hogy a pénztáros csaj felhívott valami ügyintézőt.Az ügyintéző felvette a telefont.Erre a pénztáros beleszólt a telefonba:
-UGYE NEM ÉRSZ RÁ???UGYE NEM?
Hát?Úgy éreztem, hogy ráborítom a pultot mindenestől.Na mindegy, megint bizonyított a Tesco.
Itthon aztán a fiúk megvacsiztak, aztán egész este ment a játék.Kb 1 percig volt a kezemben......

Nincsenek megjegyzések: