2007. szeptember 25., kedd

2007.09.25. Kedd

Az éjszakát teljesen végig aludtuk, csak fél 8-kor kelt fel Marcika, de persze még apa helyén tovább aludtunk.Fél 9-kor Annamari felhívott és beszéltünk egy pár szót.Azt mondta, hogy majd visszahív, mert sokan vannak a kocsmában.Na azóta is hív.Szilvi írt egy sms-t, hogy ma nem jönnek sétálni, mert a férje beteg.Így nem is siettem az indulással.10 óra elmúlt, ahogy lementünk.Még a ház előtt voltunk, amikor hívott Szilvi, hogy csak sétálnak és a szökőkútnál várnak minket.Hát mentünk oda.Játszottak a gyerekek.Ott volt Szilvi férje is, de milyen jó, hogy ott volt.Marcika a szobor felső lépcsőjén bohóckodott, amikor egy kb 3 éves kislány fogta és lelökte onnan.Gyula fogta meg Marcikát.Csak az oldalát ütötte meg egy kicsit.Hát levegőt is alig kaptam.Aztán Szilviék mentek hazafelé mi meg sétáltunk még egy nagyot.Végig mentünk a Táncsicson, aztán irány haza felé.Vagyis hogy tényleg csak azt irányt vettük be, mert még elmentünk a Tüzibe szólni, hogy akkor tudok menni csütörtök-péntek dolgozni.Anita nagyon örült neki.Én még jobban, mert jól fog jönni, így hóvégén az a pénz.Aztán hazajöttünk, Marcika egyből elaludt.2 és fél órát aludt.Addig én gépeztem.Majd evett egy pár falatot.A konyhában maradtunk, mert feltettem a borsólevest főni.Közben sárgarépát rágcsáltunk, meg az ablakban nézelődtünk.Apa ma időben jött haza, így bicajra ültünk és lementünk Mamához.Apa felrakta a sárvédőt a bicajomra.Most már csak a fékeket kell beállítani és nagyon jó lesz a bicó.
Fél 8 után értünk haza.Ahogy hozzáfogtam a vacsit melegíteni eszembe jutott, hogy szépen elfelejtetem tejcsit venni Manónak.Még jó, hogy a penny nyitva van 9-ig.Így lementem még tejért.Hazajöttem és megvacsiztak a fiúk.Marcika nagyon ette a borsólevest.Imádja.Tényleg nyelte, mint a kacsa a nokedlit.Fürcsi után, egyedül , egyből elaludt.

Nincsenek megjegyzések: