2007. szeptember 12., szerda

2007.09.10.Hétfő

Az éjszaka 1× voltunk fent, de kb 5 perc alatt vissza is aludt Manó.Utána reggel 8-ig meg sem szólalt.Felkeltünk, megreggeliztünk, majd hívott Szilvi, hogy jönnek, de majd csak később, mert Bence későn kelt fel.Megvártuk őket.Addig itthon játszottunk, meg pakolásztunk.Olyan negyed 11 körül indultunk el.A kavicsosba mentünk játszani, mert Szilvi beszélni akart Ágival.Kiszálltunk a baba kocsiból és Marcika egyből ment sakkozni.Persze megint éreztem a "kedves" anyukákon, hogy na ezek meg minek jöttek ide dolgot.Nem nagyon örülnek, ha valaki idegen megy oda játszani.Csak azt nem tudom, hogy halláskárosultak vagy csak nem szeretnek köszönni.Na mindegy nem vágyom a társaságukra, meg végül is nem is kellett köztük lenni, mert Manó nem is ment a gyerekek közé.
Dél elmúlt amikor hazaértünk.Manó egyből elaludt.Én meg vártam haza Apát, mert ma nem dolgozott.Vitte apósomat a felülvizsgálatra.Hát mi azt hittük, hogy végeznek hamar, de negyed 3-kor értek haza.Fél 10-re kellett ott lenni.Persze boltba nem mentem, mert úgy voltam vele, hogy Apa úgy is hamar hazajön és majd leszaladok.Így nem tudtam főzni.Marcika fél 3-ig aludt.Aztán leszaladt a boltba és vettem a kajához azt azt.Kipróbáltam a Maggis hawaii csirkét.Nagyon finom lett.El is döntöttem, hogy este elszaladunk a Tescoba venni még, mert most egyet fizet kettőt kap van.Közben meg kerestünk Manónak dvd , mert Móni mondta, hogy láttak Daddy-t.Sikerült is találni.Ja, mielőtt kimentünk itt volt Ancsika.Valami Fundamentás hülyeséget akart nekünk bemutatni, de az a helyzet, hogy nem hagytam neki.Nem érdekel a dolog, de azért jót beszélgettünk.Már régen nem találkoztunk.Este fél 10-kor aludt el Manó.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Érdekes Emma is mindig elmegy a sakktáblához inkább.
Én sűrűbben vagyok az anyukák között, de van aki nekem sem köszön vissza még akkor sem, ha a szemébe köszönök. :) De mondjuk ettől jól alszom!
Sőt én inkább jókat szoktam derülni, mert azok nem köszönnek akiket irritál, hogy én nem görcsölök rá mindenre, mint ők.
Azzal lehet őket feldühíteni, hogy úgy csinálsz mintha nem vennéd észre, hogy nem akarnak köszönni.