2007. szeptember 4., kedd

2007.09.03. Hétfő

Reggel 8 órakor ébresztett minket a telefonom.megint nagyon jó éjszakánk volt.megreggeliztünk, aztán elindultunk sétálni.Sajna Szilviék nem jöttek, mert csinálják a konyha plafonját otthon.
Piacoztunk egyet, majd elsétáltunk a mozi helyén lévő Kínaiba.Vettem Manónak még egy melegítőt, mert vasárnap rájöttem, hogy csak 1 pulcsija van, amit rá tudok adni.Így most már van kettő.Remélem, hogy csütörtökön hoznak azok az új árusok szépeket és akkor még veszünk.hazasétáltunk és már negyed 11-kor itthon is voltunk.Kicsit játszottunk, majd délben Manó elaludt.Csináltam egy kis gyümölcslevest a fiúknak.Marcit megint felébresztették a szomszédok.Most már rájöttem, hogy az öregasszony csinálja alattunk.Pakolászik a konyhában és szépen bevágja a szekrény meg fiók ajtókat.És persze mellé kornyikál is.Ilyenkor megy a Duna TV-én a valami kívánság műsor és azt énekli.Szörnyű.Szerencsére vissza tudtam altatni Marcit, így fél 3-ig aludt.Utána gyorsan megebédelt és bicajjal elmentünk Lacihoz.Lemértem neki a függönyöket az ajtókra.Persze megint felpakolva jöttünk el.Annyira szereti Marcikát, hogy az valami hihetetlen.Kaptunk dinnyét,nápolyit, diós kiflit, kókuszos csokit, jég krémet.Még jó, hogy fogyókúrázok!!!Már még jobban elhíztam volna.Szerencsére kibírom, hogy nem faljak fel mindent.Aztán jöttünk haza, mert már idő volt és apa is jött haza.Ő hozta fel a leveleket a postaládából.Kaptunk az OTP-től egy levelet.Kicsit meglepődtem, mert már semmi közünk hozzájuk.Hát ez volt benne:
A GAZDASÁGI VERSENYHIVATAL VERSENYTANÁCSA AZ ORSZÁGOS TAKARÉKPÉNZTÁR ÉS KERESKEDELMI BANK NYRT. ELLEN GAZDASÁGI ERŐFÖLÉNNYEL VALÓ VISSZAÉLÉS MIATT, HIVATALBÓL INDULT VERSENYFELÜGYELETI ELJÁRÁSBAN MEGHOZTA AZ ALÁBBI VÉGZÉST.
A végzés pedig az, hogy visszakapunk 15000 Ft-ot, mert amikor kifizettük a náluk lévő régi hitelünket,35000 Ft-ot kértek el az előtörlesztés miatt.Nagyon sokalltuk akkor is, de szerencsére valaki odafigyelt a dolgokra.Hát ez most nagyon jól esett.Az OTP-ről meg ennyit!!!!!!!!!!!!!!!
Megbeszéltük, hogy lemegyünk Mamáékhoz.Persze bicajjal mentünk.Nekem egy kis mozgás, Marci élvezi, apa meg kezdi megszokni.Ahogy lementünk Mama mindjárt ki is szabta a függönyt Lacinak.Vagyis, hogy szabta volna, mert nem találta a mérőszalagot.A végén talált egy kopott centit.Ahogy mértük a függönyt Marcika egyszer csak valahonnan előhozott egy mérőszalagot.Nem tudom, hogy értette-e amit beszéltünk előtte, vagy csak véletlen, de nagyon jót nevettünk neki.
Fél 8-kor indultunk haza, már majdnem sötét is volt.Meg is beszéltük apával, hogy venni kell villogót meg az Ő bicajára egy másik ülést.Mert ha sokáig lesz ilyen bicajos hóbortom, akkor kell az ülés.A régi tényleg elég ramaty.
Itthon aztán megvacsiztunk.Marcika megint darált húsos krumplit evett és ma is bezabált belőle.Nagyon ízlik neki.
Fél 10 kor aludt el.
Ezek a képek még vacsárnap készültek a Telefonommal.Ahhoz képest nagyon jók lettek.A két kis motoros......






Nincsenek megjegyzések: