2007. szeptember 13., csütörtök

2007.09.13. Csütörtök

Hát az éjszakánk nagyon rossz volt.Valamikor 1 óra körül felébredt Marcika.Onnantól kezdve kb 2 és fél órát kínlódtunk mire visszaaludt.Sehol sem volt jó, mindenhol sírt.Köztünk sem akart aludni.A kiságyban kb 2 perc után sírt.Aztán egy kis tejcsi ivás után köztünk csak elaludt.Reggel aztán kiderült a nem alvás mi értje.Nagyon-nagyon elkezdett az orra folyni.De annyira, hogy kb 10 percenként kell törölgetni neki.Szerencsére semmije nem fáj, mert nagyon jó kedve volt egész nap.Csak állandóan hapcizik és akkor aztán dől belőle a csúnyaság.
Fél 9-ig sikerült aludnia.Aztán egy pár falat reggeli és hívott Szilvi.Mondtam neki, hogy Manó meg van fázva, de azt mondta, hogy nem érdekli, attól jönnek velünk sétálni.Piacoztunk egyet.Vettem Manónak Micimackós melegítőt.2200 Ft helyett ideadta a nő 1500-ért, mert az utolsó db volt belőle.A többi melegítője már polár béléses volt.Végül is olyat akartam venni, de nem volt csak pirosban.Így aztán megegyeztünk, hogy majd jövőhéten visszanézünk és hát elvihetem a melegítőt 1500 Ft-ért.Kár, hogy nem volt belőle kettő, mert Szilvi is szeretett volna.Onnan aztán mentünk szökőkutazni egyet.A két gyerkőc nagyon jól érezte magát.Mi meg beszélgettünk.Hazafelé bementünk a dm-be meg az új 100-as boltba.Vettem Marcikának evőeszközt meg kistányért.Persze Micimackós mindkettő.Imádja a Micimackót.
Ahogy hazaértünk Manó mutatta, hogy rá akar ülni a WC-re.Még nyögött is, hogy kakilni kell neki.Kb 10 perc után le akart jönni.Levettem, megállt a fürdőszoba közepén és kakilt.Gyorsan visszaültettem és így beleesett a kaki a WC-be.Nagyon örült neki Manó, hogy lehúzhatja a WC-t.:-) :-)
negyed 1-kor aludt el és 3 óra hosszát aludt.Pont miután felébredt megjött a dédi.Marcikának nagyon jó kedve volt.Egyszer sem kiabált vagy hisztizett.Szépen eljátszott meg a párnáját cipelte mindenhová.
Miután hazajött apa, felöltöztünk és kocsival kimentünk a Tescoba.Marcika Keresztapjának ma van a szülinapja és ajándékot vettünk neki.Kapott söröspoharakat és persze mellé belevalót is.Valami csatos üveges sört találtunk neki, ami jól mutatott nagyon.Reméljük, hogy az íze is jó lesz.
A Tescoból mentünk is köszönteni.Persze a szülinap bulival jár.Így ma pizzát vacsoráztunk és még a tortát is megkóstoltam.Néha kell.Ha mindig megvonok magamtól mindent, akkor csak az lesz a vége, hogy egyszer neki fogok és zabálok.Így néha belefér.Végül is már 6 kg-ot fogytam.És sokkal jobban érzem magam.Kezd az önbizalmam is visszatérni, már nem apa hosszú pólóit hordom.:-) :-)
Fél 9-kor jöttünk haza.Még egy kis mese nézés, fürdés, orr szívás, amit most nagyon rosszul visel Manó.Zokogott most is, miután abbahagytam.gyorsan elaludt.Nem tudom, hogy milyen éjszakánk lesz.Szerettem volna időben lefeküdni, de apa még mindig nem jött ki a fürdőszobából.Rosszabb, mint egy NŐ.Ja és 6 perc múlva 11 óra.Kb 9-kor mentek be Marcikával fürödni.................

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Érdekes a mi Apánk is hihetetlen időket el tud tölteni a fürdőszobába! :)