2007. szeptember 4., kedd

2007.09.04. Kedd

Reggel háromnegyed 8-kor keltünk.Marci nem akart reggelizni, így gyorsan elindultunk sétálni.Mentünk a piacra, mert ilyenkor lehet igazán olcsó dolgokat kapni.Kedden meg pénteken.Vettem is magamnak fehérneműt, konyharuhát, tisztító szert.Aztán gondoltam elsétálunk a Nagycsaládosokhoz, hátha nyitva van.Nyitva is volt.Bementem és majdnem ki is fordultam.Ugyanis köszöntem és kb 20 másodpercig ott álltam, mint egy birka.Senki meg nem kérdezte, hogy mit akarok egyáltalán.Gondoltam, csak meg szólalok, hátha valaki rám figyel.Hát aztán amikor elmondtam, hogy mit akarok egyből velem foglalkoztak.Marcika régi meg nem evett bébi ételeit akartam elvinni, hogy hátha valakinek oda tudják adni.Fel is hívtak egy csajt, akinek ikrei vannak.Megbeszéltem vele, hogy merre lakik és mondtam, hogy szívesen el is viszem neki.Persze ingyen.Úgy sem tudok vele mit csinálni, aztán meg csak megromlik.Mielőtt hazajöttünk a kajákért még bementem a pékségbe a szokásos rozsos párnámért.
Közben felhívott apa, hogy a munkatársáéknak kellene kis cipő, de most cserébe Ők is adnak valamit.Egy kis mamusz, ami nekik nagy.Marcinak meg jó lesz Mamáékhoz a konyhába, mert ott kő van.Apa meg ,majd elviszi a kis sport cipőt ami Marcinak szorítja a lábfejét.
Szóval hazajöttünk.Szerencsére Sanyi bácsi pont jött le, így amíg összeszedtem a kajákat Ő vigyázott lent Manóra.15 db volt összesen.Szerencsére egyiknek sem járt le a szavideje.Ahogy fenn voltam, csinálni akartam Manónak teát, de nem volt vizünk.Na szép.Aztán ahogy leértünk láttam, hogy itt szerelnek a ház mellett valamit.
A Kölcsey utcára kellett mennem.Közben összefutottam Szilviékkel.Bicajjal voltak, de elkísértek minket.Így feltudtam vinni a cuccot.Hát megérte levinnem.Amit annak a nőnek, anyának az arcán láttam.....Leírhatatlanul örült a csomagnak.Mindig szerettem adni, mert az öröm, amit az emberek arcán lehet látni, azt mindent megér.Jó helyre került a bébi étel.A gyerekeket nem láttam, mert aludtak.Mondta a csaj, hogy menjek be, de hát ugye Manó lenn várt Szilviékkel.
Onnan elmentünk a postára és feladtam az OTP-nek a levelet.Addig Szilvi vigyázott a gyerekre.Persze mindkettő a másik irányba szaladt.de azért el voltak.Onnan együtt mentünk az ABC-be.Szilvi is oda indult.Bevásároltunk, majd jöttünk haza.
Most dél óta alszik Manó.Én meg főztem a kaját.
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Fél 3-ig aludt .A szomszéd néni ma csak énekelt, erre nem ébredt fel.Enni nem nagyon akart, csak egy pár falatot tudtam vele megetetni.Összepakolásztunk a lakásban és vártuk apát.Amikor megjött, én hozzáfogtam porszívózni, mert 5-re jött egy srác előadást tartani,hogy hogyan kell pénzt keresni.Hát azt hittem, hogy soha nem megy el.Apának egy haverja volt itt, ezért engedtük neki, hogy eljöjjön.2 órán keresztül mondta a magáét.1 óra után már tudtuk, hogy mi ez.AMWAY. Csak ez most internetes .Nem kell házalni a termékekkel.Hát az a helyzet, hogy nem győzött meg.Nekem nincs az arcomon annyi bőr, hogy megkeressem a haverjaimat, vagy esetleg idegeneket és előadjam nekik ezt az egészet.Mert a srác szerint nem kell házalni vele.Csak azt nem tudom, hogy akkor Ő most mit csinált nálunk.Na mindegy.......azt hiszem, hogy így nem leszünk gazdagabbak.
Marcika már nagyon rosszul tűrte az előadást.Ilyenkor szoktunk menni sétálni.Végül is esett az eső, de hát nem is vele foglalkoztunk igazán.És ez volt a fő baj.Nagyon nyűgös és hisztis lett.Kb 8 óra felé nyugodott le.Attól kezdve bohóckodott meg nevetett.Nagyon rossz volt, hogy ilyen nyűgi lett.De szerencsére megbékélt velünk.Már most egy fél órája alszik, mint a bunda.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én a védőnőhöz adtam be pelust régebben. Fogalmam sincs hová került.
A játszótérrel kapcsolatban kb. 1 hónapja volt aláirásgyűjtés és úgy tudom be is adták a polgármesternek. Valami Timi intézte. Nem tudom hol tart az ügy.