2007. szeptember 16., vasárnap

2007.09.15. Szombat

Reggel háromnegyed 8-kor ébresztett minket anyu.Hozta a pénzt, amit kölcsön kért.Csak azt nem tudom, hogy miért kellett ilyen korán idejönni, amikor tudja, hogy Manó akár 9-ig is alszik.Na mindegy, végül is apa már fenn volt, mert fél 9-re jöttek Juditék tattoo-zni.Mi Marcikával sétálni mentünk.Piacoztunk meg a fő utcán néztük a gyerekeket, ahogy táncoltak.Aztán meg valami bmx bemutató következett.Az SZDSZ csinált valami bulit.Volt a Művházban valami kicsiknek való játszóház is, de egyedül nem volt kedvem bemenni.Apa mindig ilyenkor tattoo-zik amikor valami buli van a fő utcán.Meg végül is pizsit akartam keresni Marcikának, persze nem találtam.Az összes kínaiban azt mondták, hogy majd hétfőn v.kedden lesz.Na mindegy, gondoltam elmegyek a Gabi-Gáborba és megkérdezem a nénit, hogy varr-e nekünk.nagyon jól tettem, hogy elmentem.Sikerült neki szerezni olyan jó pelust, amilyet Vásárhelyen vettünk.És ráadásul Ő is 33 Ft-ért adja.Így most már nem lesz pelus gondunk.Az a legdurvább, hogy Up&Go-os pelust is árul most már és azt is 33 Ft-ért.És még jó is.Kipróbáltuk és nagyon jó.
Mire hazamentünk kész lett a tattoo.Nagyon jó lett.
Aztán Manó aludt egyet én meg addig főztem kaját.Nem aludt valami sokat, de jó kedvvel ébredt.Ebédeltünk, majd itthon játszottunk .Aztán olyan fél 6 felé letekertünk Mamához, hogy végre legyen a bicajomon sár védő.Marcika nagyon élvezte a dolgot.Ellopta apától a szerszámokat és Ő is szerelt.
Itt éppen a műhelyben próbálkozik ....
Segít apának szerelni...
Nagyon elfáradt.Hazafelé elaludt a bicajon.De még szerencse hogy elaludt.Ugyanis amikor meg kellett állni a zebránál szépen felakadt a pedálba nadrágom és nem tudtam letenni a lábam.El estünk Manóval.Szerencsére a gyerekülés védte Marcikát és mivel aludt, így lógott a keze és nem rakta kívül, mint ahogy szokta.Én egy kicsit megütöttem a térdem, de nem volt vészes.Csak Manó nagyon megijedt.Alig tudtuk megvigasztalni.Azt hiszem, hogy most már megnézem, hogy milyen nadrágban megyek bicajjal.Itthon aztán nagyon kicsit játszottunk még.Nagyon álmos volt Marcika.Bújós volt.
De azért huncut is.
Minden este így fekszenek apával miután megágyazunk.Nagyon szeret ott feküdni.
Gyorsan megfürödtünk és Marcika el is aludt egyből.

Egy kis videó,hogy hogyan szereli Marcika a bicajomat.


2 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Tegnap este a tescóban láttam zöld csíkos gumicsizmát 1900-ért. 22-23-24-es is volt még. Nem tudom milyen méretet hord Marci? Nézd meg szerintem nagyon aranyosak.

pavelancsika írta...

És köszi a szavazatot is. Én is kerestelek, de még nem találtalak. Mi a sorszámotok?