2007. szeptember 17., hétfő

2007.09.17. Hétfő

Fél 8-kor a kedves szomszédok megint felébresztették Marcit.Végül is nem volt annyira korán, de azért kicsit elegem van belőle, hogy mindig miattuk kelünk fel.Csak hát semmit nem tudok csinálni, ez van.Majd egyszer kertes házba költözünk...................Nem mostanában lesz.
Megreggeliztünk, felöltöztünk és elindultunk sétálni.Jöttek Szilviék is, így együtt sétáltunk.A két kiskrapek nagyon szereti egymást.Már messziről vigyorog mindkettő, ha meglátják egymást.
Szétnéztünk a piacon, majd elmentünk a Szolgáltató házba, mert Szilvinek elromlott a mosógépe.Onnan a szökőkúthoz mentünk.Ahogy kivettem Marcit a baba kocsiból, észrevettem, hogy tiszta pisi.Valószínű, hogy lukas volt a pelus.De a lyukat nem találtam meg rajta.Gyorsan levettem a bady-t meg lecseréltem a pelust.Még jó, hogy jó idő volt.Irány haza átöltözni.Aztán még volt idő és mentünk még egy kört.Szilvi a Vásár házba cipőt akart venni.Szörnyű!!!!!!!!!!!Esküszöm, hogy Öreganyám különb cipőt hordott.És ez a divat.........Na mindegy.
Elmentünk a nénihez a pizsiért, aztán az Eötvös suli előtt játszottunk egy kicsit.Megtanítottuk a gyerekeket, hogy kell inni abból az itatóból, ami a sulinál van.Nagyon tetszett nekik.Csak egyszer kellett megmutatni és már nyitotta is mindkét gyerek a száját.
Mielőtt hazajöttünk, bementünk a boltba és bevásároltunk.Rakott krumplit csináltam ma.Itthon aztán Manó egyből elaludt.Én csináltam a kaját.Olyan 2 körül ment egy mentő Marci ablaka alatt, így fel is ébredt.De nem volt gond,jó kedve volt.3 óra körül átjött a dédi megnézni minket.De most nem maradt sokáig, mert ment a piacra tejért.Vártuk apát haza.Marcika mindig úgy örül, amikor apa hazajön.Jól eljátszottunk itthon.Olyan 6 óra felé mentünk csak le.Mostanában egyre többet motorozik Manó a szobában.Gondoltuk kipróbáljuk, hátha lenn is megy vele.A vége az lett, hogy a kisfiunk elkezdett motorozni.A házunktól elment vele a hajó hintás játszótérig.Ott egy kicsit játszott, aztán hazafelé is motorral jött.Csak néha felakad a lába a kerékbe.De már kezd alakulni.Csak hát azt beszéltük apával, hogy mire megtanul vele menni, már szinte kinövi.Lehet, hogy nagyobbat kellene majd neki venni.Na majd meglátjuk, hogy most már mennyire fog motorozni.
Itthon megvacsiztunk, egy kis játék, fürdés és gyors elalvás jött megint.
Szerencsére a náthája már nem vészes.Remélem, hogy gyorsan kigyógyul teljesen belőle.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Láttalak a boltnál, de mire odaértünk elmentetek.
Látszik már, hogy leadtál pár kilót! Gratulálok!
Bár én tartanék már itt. :)