2007. szeptember 24., hétfő

2007.09.22. Szombat

Majd csak utolérem magam.Most nagyon le vagyok maradva.
Szombat reggel 8 -kor keltünk mert apát hívták a cégtől, hogy menni kell neki dolgozni.Ügyeletes volt.Szerencsére hamar végzett, így együtt elindultunk sétálni.Elmentünk a piacra.Jó nagy piac volt.Egyszer csak apa meglátott egy ff. cipőt, ami tetszett neki nagyon.Ez hihetetlen és bár nem igazán terveztünk ebben a hónapban cipő vételt, azért megvettük.Apánál nem lehet tudni, hogy mikor talál olyan cipőt ami tetszik is neki.És ha már neki vettünk, akkor az enyémet is cseréljük le most.Én is találtam egy sport cipőt ami tetszett.Pedig csak jövő hónapban akartam venni.Apa nem hagyta, ha neki veszünk, akkor én is keressek magamnak.Végül is nem is baj, mert a régi beázik meg nagyon vékony a talpa.A piacról mentünk szökőkutazni, de Manó nem maradt, így mentünk tovább sétálni.Manó persze gyalogolt.Mielőtt feljöttünk bementünk a Penny-be bevásárolni, aztán jöttünk haza.Én felraktam a husilevest, apa meg elaltatta Manót.Közben meg Ő is elaludt.Fél 2-kor kellett neki megint bemenni a céghez.Manó 2-ig aludt, de megvártuk apát az ebéddel.4 re jött egy csaj tattoo-zni,(az a nagyon unszinpi csaj jött.Valamiért nem tetszik nekem.Túlságosan közvetlen Apával.Lehet, hogy féltékeny vagyok, nem tudom.... )így mi Marcikával elindultunk sétálni.Manó motorral jött.Elmentünk a hajó hintás játszótérre, majd kitaláltam, hogy elmegyünk Lacit meglátogatni.Megálltam a kocsmánál, ittam egy KV-t, majd elmentünk Lacihoz.Szegény nagyon rosszul van.Ez volt a 3. kezelése, de most van a legrosszabbul.A kemo mellék hatásai....Fél 7-kor indultunk haza.Én meg menetközben rájöttem, hogy otthagytam a pénztárcámat a Tüziben.Szerencsére meg volt.7-re értünk haza, de apa még dolgozott.8-ig kellett Manóval kínlódni.Nagyon szeretett volna apázni, de hát nem tudott.Kicsit nehéz volt vele, de azért kibírtuk.miután elment még játszottunk, majd fürcsi után elaludt a Manó, mint a bunda.

Nincsenek megjegyzések: