2007. szeptember 7., péntek

2007.09.06. Csütörtök

Már megint rettenetesen hideg van.Azért délelőtt jól felöltöztünk és elmentünk a piacra.Mára ígérték a melegítőt Marcinak.Hát egy kicsit meg is áztunk, de melegítőt nem hoztak.Állítólag nagyon drágán tudja csak beszerezni.Azért vettem egy kis meleg, vízhatlan mellényt.Olyat amit a múltkor Mama meg akrt venni, csak akkor nagynak találtam.Hát nem nagy, pedig 104-110-es méret.Gyorsan haza jöttünk.Itthon aztán játszottunk meg tévéztünk.Délben elaludt Marci.Apa 2-kor jött haza, mert szegényt hajnal fél 4-kor felhívták, hogy menjen be dolgozni.Manó háromnegyed 3-ig aludt.Közben kitaláltam, hogy menjünk csavarogni.Átmentünk Vásárhelyre.Szétnéztünk a piacon, hátha ott van a pelust áruló csávó.Hát nem volt.Aztán benéztem egy pelenka diszkontba, ahol 38 Ft-ért vettem elsőre nagyon jónak kinéző pelenkát.Majd kiderül, hogy mennyire bírja.Az biztos, hogy jó nagy méretű.Utána bementünk az ottani Tescoba, hátha ott tudunk venni body-t.Hát tudtunk.Sikerült venni egy csomót.Sőt, amit nem figyeltem, hogy az egyik csomagban hosszú újjú van.Ez még jobb.Azért ma még lehet, hogy ha kimegyek bevásároni megpróbálok itt is venni. Mielőtt hazaindultunk volna elmentünk megnézni a játszóteret.



most csak ilyen kis képek vannak, mert elfelejtettem visszaállítani a telefonom és ilyeneket csinált.Azért a lényeg látszik.De hogy milyen koszos lett Marci az nem :-)De végre eljutottunk a játszótérre.Hazafelé Manó elaludt.7-re értünk haza.Amíg apáék vacsiztak én kimostam Manó kis mellényét meg apa pulcsiját, mert holnap azt akarja felvenni.Negyed 10 ig játszottunk, akkor mentünk fürödni.Villámgyorsan elaludt.

Nincsenek megjegyzések: