2007. szeptember 7., péntek

2007.09.07. Péntek

Reggel Manó háromnegyed 9-kor kelt fel.Valamikor reggel áthoztam közénk.Úgy aludt, hogy arra se kelt fel, hogy bekapcsoltam a számítógépet mellette.Miután felkelt, megitta a reggeli tejecskét TV-ztünk.Nem akartam lemenni, mert hideg, ködös idő volt.Aztán háromnegyed 10-kor Szilvi hívott, hogy nem-e megyünk.Na jó, rábeszélt.Nem volt nehéz.Manót jól felöltöztettem.Ráadtam a melegítőfölsőt, amit anyutól kapott.Talán ez az első jó dolog, amit vett Manónak.A mellénnyel együtt nagyon jó.Szerencsére van sapkánk is, mert ami a tavasszal kinyúlt, az most pont jó.És nagyon aranyos benne Marci.Piacoztunk egyet.Vettem tisztító szert a holnapi takarításhoz.Aztán meg a postán is feladtam apósnak a pénzt.Már csak 3 részlet van és teljesen miénk a lakás!!!!!!!!!!!!!!
Aztán hazajöttünk.Marcika nagyon nyűgi volt.Valószínű az a kakai bántotta, amit egy fél óra nyűglődés után belerakott a pelusba.Közben apa is hazaért.Marcit elaltattam, apa meg pakolt.Megy motoros találkozóra.Úgy volt, hogy megyek én is, de én ilyen időben nem megyek sehova.Itthon is majdnem fázok, nemhogy éjszaka sátorban aludjak a 6 fokban.
Mivel ugyebár úgy volt, hogy én is megyek, így Mamával meg volt beszélve, hogy Marci náluk lesz a hétvégén.Úgy gondolom, hogy Mama annyira várja, hogy ott legyen Manó, hogy így is megy hozzájuk.Tehát Marci megy Mamáékhoz nyaralni. :-)
Én megbeszéltem Annamarival, hogy elmegyünk valahova.Hogy hova, azt nem tudom, de discoba biztos nem.Majd valahova beülünk.Holnap meg kitakarítom a lakást.Bár nem egy ablakpucolós idő lesz, azért azt hiszem neki fogok, mert nagyon ráfér.Reméljük,hogy ezt Marcika is hagyni fogja és nem kell majd éjszaka mennem érte, mert esetleg sírni fog.De szerintem ennek az esélye kb 10%. Imádja a Mamáját......
××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Most éppen itthon várom Annamarit.Marcika Mamánál, bevásároltam a Tescoban.Hihetetlen, hogy valami úgy menjen ahogy megbeszéltük.Attila még csak most megy haza valahonnan karabukárol.Így nem tudni, hogy mikor tudunk elindulni itthonról.Olyan furcsa, hogy ilyen csend van itthon.Ilyenkor szoktunk fürödni menni.:-)
Remélem, hogy Marcika jól érzi magát!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 megjegyzés:

Papa írta...

Na milyen volt a "buli"? Manó bírta az éjszakát?

pavelancsika írta...

Bocsi én írtam az előbb nem a Papa! :D