2007. szeptember 21., péntek

2007.09.20. Csütörtök

Ma reggel én 8-kor keltem, de Marcika még a számítógépre sem kelt fel.9-ig aludt.Gyorsan meg kellett reggelizni, mert Szilvi hívott, hogy jönnek sétálni.Piacoztunk egyet, majd szökőkutaztunk egy kicsit.Marcika nagyon szereti Bencét.Elkezdett felé szaladni, hogy majd megöleli.De mivel van köztük szerintem vagy 3 kg különbség, így Bence nem bírta megtartani Manó és hanyatt estek.Szerencsére semmi baj nem lett, csak megijedt Bence.Nem csodálom.........
Utána még mentünk a dm-be, kenyér boltba, stb.Útközben megállított egy csajszi, akinek most 3 és fél hónapos a kislánya.Szegény teli van kiütésekkel és kérdezte, hogy szerintünk ez mi lehet rajta.Már kerti zöldséget adott neki hússal.Én is korán elkezdtem etetni Manót, de szerintem azért ez túlzás.Szerintem a kajától csattogott. ki.De hát nem vagyok szakértő, így nem is mondtam neki semmi konkrétat.Amikor már elbúcsúztunk Szilviéktől eszembe jutott, hogy otthagytam a kifliket a pékségben.na irány vissza.Szerencsére Marcikának jó kedve volt nagyon, így nem volt gond a plusz sétával.Délben elaltattam és én hozzáfogtam főzni.Lencse leves meg derelye volt a mai menü.Marci 2-ig aludt, majd akkorát ebédelt, hogy csak na.Nagyon ízlett a lencse neki.Szerencsére semmi baja nem lett tőle, nem fájt a pocija.4 óráig jól elvoltunk, ma nagyon jó kisfiú volt Manó.Aztán eljött Mama látogatóba.Marcika egyfolytában szaladgált, amíg itt volt Mama.Apa 5 órakor ért haza.Átöltözött és elindultunk motorozni.Aminek az lett a vége, hogy toltam a motort a babakocsiban, Manó meg rohangált.Aztán felkérezkedett apához.El fárad délután.Így babakocsiban folytattuk a sétát.Itthon vacsiztunk meg játszottunk.Megint meg tudtam nézni a Jóban rosszban-t.Hogy én milyen sorozat függő lettem!!!!
Mindig elfelejtettem írni.Marcinak kinn van újabb 3 foga.Most 14 foga van.Csak a hegyük látszik még, de így már csak 6 foga hiányzik.Majdcsak túl leszünk rajta,de végül is ez a homeopátiás bogyó valamit csak hat, mert az éjszakákat szerencsére végigalusszuk,szinte csak abból tudjuk, hogy jön a foga, hogy állandóan rág valamit.Sokszor pont engem v. apát. :-)

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Emmának 12 foga van kint és a kettő felső szemfog már átszúrta az inyét. Ezek szerint egyformán haladnak. :)
Csak lennénk már túl rajta!