2007. szeptember 10., hétfő

2007.09.09. Vasárnap

Az éjszaka alig tudtam aludni.Hiába, ugyebár tegnap semmit nem csináltam, így nem is voltam álmos.Reggel 6-kor felkeltem.Leszedtem a függönyt, megpucoltam az ablakot és teljesen kitakarítottam a mi szobánkat.Nagyon ráfért.Most olyan jó illat van az egész lakásban.A többi helyiséget is rendbe tettem.Olyan fél 12 fele már nem vártam tovább apát és lementem Manóért.Hát az a helyzet, hogy nem úgy nézett ki, mint aki haza akar jönni.Nagyon jól érezte magát Mamáéknál.A vége az lett, hogy én hazajöttem egyedül, Marcika meg még ott aludt Mamánál.Én itthon megfőztem.Pont mire kész lettem, apa hazaért.Hát neki is jó hétvégéje volt.A róka koma szépen befigyelt a sátrába...........:-)Olyan kár, hogy ilyen későn jött haza.Szerettem volna átmenni Csabára a Baba börzére.Hát nem sikerült.
Együtt elmentünk Marcikáért.hazajöttünk, jól bekajáltunk.Marci is evett egy csomót.Főleg az apa tányérjából.Eleinte apa nem nagyon örült ennek, de mára már megszokta.Muszáj volt neki, mert néha csak a mi tányérunkból hajlandó enni.Utána felöltöztünk és elmentünk apuékhoz.Megnéztük a kis kutyust, de szegény nagyon beteg, így nem lehetett játszani vele.Megint megállapítottam, hogy Manó egy nagyon alkalmazkodó kisgyerek.Apuéknál is olyan jól érezte magát.Nem is foglalkozott velünk, hogy mi ott vagyunk-e vagy sem.Pedig talán ha 2 havonta egyszer jutunk ki oda.Hazafelé a kocsiban végig nyüsziztük az utat.Szegénykém csuklott, de közben meg el akart aludni.A kettő meg egyszerre nem megy.Itthon aztán játszottunk egy kicsit.A vacsi elmaradt, már nem akart enni.Olyan kis fáradt volt.Elfáradt a hétvégén.Mamáéknál lehet az udvaron szaladgálni rendesen.Egyből elaludt.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

A bababörzére én is akartam menni, de ezzel sajnos egyedül voltam igy én sem jutottam el Bcsabára.