2007. szeptember 8., szombat

2007.09.08. Szombat

Este 10 órakor indultunk el itthonról.Elmentünk a Tüzibe.Sajna Heni dolgozott és Ő bizony 11 óra után nem akart kiszolgálni minket.Mindenkit küldött el.Nem tudom, hogy Gombkötő mit szól ehhez.Na mindegy.Pedig teli volt a kocsma.Végül is nem is nagyon hiányzott már.Közben haza indultunk, mert Annamari kocsi kulcsa fenn volt.A barátnője vezetett, mert Ő még nem ivott.Én ahogy feljöttem, akkor jöttem rá, hogy igencsak illuminált állapotban vagyok.Levittem a kulcsot és szóltam, hogy én nem megyek már sehova.Annamari visszakísért és mivel ilyenkor az ember merészebben beszél, így megkérdeztem tőle, hogy elfelejtette vagy pedig csak azért nem köszöntötte fel a Keresztfiát, mert nem tudott neki venni valamit.Hát elfelejtette.Nagyon rosszul esik.Nem vagyok az a fajta, hogy torony órát kell Marcinak venni, elég lett lett volna ha csak eljön és felköszönti.De elfelejti.Na mindegy. ez van.
Feljöttem és lefeküdtem.Kb éjfél volt.Reggel 9-kor ébredtem.Szörnyen rosszul voltam.Feküdtem az ágyban és néztem a függönyt.Gondolatban le is szedtem és elképzeltem, hogy milyen jó lenne, ha feltudnék kelni és kimosni.Nem sikerült.Enni nem tudtam, mert akármit próbáltam, visszajött.Olyan 1 óra körül feljött anyu.Nem tudom, hogy mi lelte, de most nagyon normális volt.Itt volt legalább 2 órát.Tök jót beszélgettünk.
Aztán elment én meg kínlódtam tovább.Főztem tasakos levest, de nem tudtam megenni.Aztán kitaláltam, hogy hátha jót tesz a gyomromnak a hideg.Megettem egy fél doboz jégkrémet.Na ez segített.Ez olyan 5 óra felé volt.Addig kínlódtam.Most is mint régebben is, kimondtam a fogadalmat.Persze soha senki nem tartja be.Tisztelet a kivételnek.
SOHA TÖBBET ALKOHOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:-):-):-)
Marcika nagyon jól érzi magát Mamáéknál.Tegnap este a Keresztapjáék fürdették meg.reggel fél 6-ig aludt, majd 1 óra fennlét után megint aludt.Úgyhogy semmi gond.Ezért aztán megkérdeztem Mamát, hogy maradhat-e esetleg még ma éjszakára is.Én meg kialszom a "buli" fáradalmait.Holnap ha Apa hazaér, majd együtt megyünk érte.Olyan jó, hogy ilyen okos kisfiam van.......

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Ahogy olvasom milyen vacak a másnap már egyáltalán nem hiányzik! :)Remélem már jobban vagy.
Én egész jól vagyok, de a kő még nem koppant. :(