2007. szeptember 23., vasárnap

2007.09.21. Péntek

Marcika ma 17 hónapos nagyfiú lett!Nagyon gyorsan telik az idő.az éjszakánk a szokásos volt, aludtunk reggelig.Reggeli után elindultunk sétálni.A piacon egy kicsit elidőztünk, mert kinn volt megint Móni , így beszélgettünk egy kicsit.Aztán lett ott gyorsan egy jó pár babakocsi.
A piacról elmentünk a Tűzibe, hogy megbeszéljem Anitával a melót.Azt hittem, hogy Ő dolgozik.Nagyon fel is húztam magam, mert majdnem hogy levegőnek nézett.Így hát fogtam magam és eljöttünk.Azt viszont nem sikerült megbeszélni, hogy akkor hogy kell mennem dolgozni.Hazajöttünk, Marcika elaludt én meg gépeztem egy kicsit.Kicsit???3 órát aludt Marcika.Én meg pihiztem.Miután felkelt megjött a dédi, így gyorsan eltelt a délután és jött apa.Felöltöztünk és elindultunk sétálni.Marcika egy darabig motorral jött, de aztán inkább gyalogolt.A szökőkúthoz mentünk.Mielőtt odaértünk Anita felhívott telefonon.Amíg apa meg Marcika játszottak a többi gyerekkel én telefonáltam.Ugyanis 37 és fél percet beszéltünk.Csak azt nem tudom, hogy akkor miért sír állandóan, hogy semmire sincs pénze.Nem értem.Tuti, hogy előfizetéses telefonja van, mert hát ennyit kártyásról nem lehet beszélni.Na mindegy, eléggé lefárasztott a hülyeségeivel, de hát sajna valamilyen szinten függök tőle, így jóban kell vele lenni egy kicsit.Elindultunk haza.A lottózónál megálltunk és Manó kitöltött egy lottót.Azokat a számokat raktuk meg, amiket Ő bepontozott a tollal.Hátha.....
Itthon aztán vacsi, játék fürcsi és gyors alvás volt.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Ezt a lottózós dolgot mi is szoktuk próbálni :)