2007. október 1., hétfő

2007.10.01. Hétfő

Az éjszaka egyszer vissza kellett altatni Marcit, de nem volt vészes, 5 perc alatt vissza aludt.Fél 9-kor keltünk.Megreggeliztünk, majd öltöztünk, mert jöttek Szilviék.Elsétáltunk a piacra, majd a szökőkúthoz.Ott szedtünk egy csomó gesztenyét.Közben pedig sikeresen beleléptem egy jó nagy adag kutya kakiba.Gondoltam szerencsém lesz, hát nem lett.Bementem a postára, majd még a suli előtt játszottak a gyerekek.Marcika nagyon élvezi a kútból ivást.Nagyon tetszik neki.Negyed 1-re értünk haza.A postaládában várt egy értesítő, hogy van ajánlott levelem.Ráadásul a bíróságtól.Na kész lettem teljesen.A postás meg már sehol sem volt, hogy esetleg elkérjem tőle és ne kelljen várnom 5-ig.Tiszta ideg voltam egész délután.Marcika lehet, hogy érezte rajtam, mert nem aludt csak 1 és negyed órát.Így az ebédet sem tudtam megfőzni mire felébredt.De jó kisfiú volt, így be tudtam fejezni, miután felkelt.Játszott a konyhába mellettem.Aztán megebédelt és bejöttünk a szobába.Nagyon rosszcsont lett.Teregettem az erkélyre, persze mindig kiszökött még előttem.Széthúzta a telefonomat a töltőből, kiszórta a mosóport a fürdőszobában.Ha az egyiktől elhoztam ment a másikhoz.Szerencsére háromnegyed 4-kor hívott apu, hogy Ő tudja, hogy mit kaptam.A szentesi hitelt, ami az én nevemen van,a nyáron nem fizette be apu.Azóta rendezve lett, csak éppen elfelejtették visszavonni a feljelentést.Na szép!Ezért idegeskedtem egész nap.De a végén csak szerencsém lett.Pedig már azt hittem, hogy anyu titkon elment e bíróságra és nekem mennem kell tanúskodnom.Hát ennek még előtte állok.
Amikor apa hazajött, felöltöztünk és elmentünk a postára és felvettem a levelet.Remélem, hogy tényleg nem lesz belőle semmi.A takszövnél azt mondták apunak, hogy semmisnek kell tekinteni.
Elmentünk a szökőkúthoz.Megint gesztenyét gyűjtöttünk.Főleg én.Olyan vagyok, mint egy gyerek, de nagyon élvezem.:-)
Hazafelé bementünk a cukrászdába a piacon.Kicsit bűnöztem és megettem egy islert.Úgy megkívántam,muszáj volt.
Itthon aztán a fiúk megvacsiztak.Marcika egy csomót evett.Főleg a kompótból.Nagyon ízlett neki.
Utána játszottunk meg tévéztünk.Megint egyedül aludt el.Megyek is és betakarom.

2 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Igen ott van valahol a 18-19 oldalon. :) Marci fent van?

pavelancsika írta...

A játszóházat majdnnem elfelejtettem. Ez egyszeri alkalom volt, de most szerda délelőtt úgy tudom megint van baba mama klub a kultúrba. Ha esik szeintem mi oda megyünk. 300 forint 9-12-ig. 10-től valami előadás szokott lenni.