2007. október 22., hétfő

2007.10.22. Hétfő

Marcika tényleg nagyon elfáradt, mert reggel háromnegyed 8-ig egy szava sem volt.Pedig én sokat járkáltam egész éjszaka.Fél óránként ki ellett mennem inni,mert kiszáradt a szám.Valami párologtatót,kell csinálni a konvektorra.Hajnalban meg már azért nem tudtam aludni,mert egyszerűen nem voltam álmos.Alig vártam,hogy reggel legyen.Farkas éhesen keltem fel.Lement apa a boltba.Kakaós csigára vágytam.De sajna a negyedét sem tudtam megenni, mert már vissza akart jönni a falat.Ittam egy bögre tejet és bevettem egy gyógyszert.Mivel apa tattoo-zik ma, így Manót csak levitte Apa Mamához.Én meg addig lefürödtem, mert az éjjel leizzadtam egy párszor.Jól esett a fürdés nagyon.Kicsit összeszedtem magam.Összepakoltam a konyhában és még egy kis levest is főztem.Remélem, hogy most már tényleg meggyógyulok teljesen, mert ez az elmúlt pár nap szörnyű volt mindhármunknak.
**********************************************
Gyorsan végzett apa a tattoo-val Utána megkajáltunk,felöltöztünk és Engem apa hazafelé kirakott, hogy mire hozza Manót megcsináljam a vacsit.kimentünk a Tescoba,hogy mamának vegyünk egy olyan szoba papucsot,mint az enyém.Hazafelé Apa engem kirakott a háznál,hogy mire hazaérnek Manóval,megtudjam csinálni a vacsit.Még én is ettem egy pár falatot.Muszáj,hogy egy kicsit összeszedjem magam.Kicsit játszottunk,majd lecseréltük az ágyneműt és mentünk fürödni.Nem tudom,hogy azért-e, mert az elmúlt napokban apánál csak a kezében aludt el manó,de sajna ma én is csak úgy tudtam elaltatni, hogy kivettem a kiságyból.Remélem ez csak egy múló állapot és Ő is visszatér a régi kerékvágásba.

2 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nem mész dokihoz? Szerintem, ha ilyen szarul vagy lehet, hogy meg kellene próbálnod. Ahogy irod olyan, mintha vesehomokod lenne, de én nem vagyok orvos. Legalább olvass utána a neten.

pavelancsika írta...

Szoritok!