2007. október 16., kedd

2007.10.16. Kedd

Sok idő után Manó végre megint átaludta az éjszakát.Este fél 10-től reggel 8-ig aludt.Az a helyzet, hogy ez most nagyon rámfért.Nagyon jót aludtam én is.Kicsit pakolásztunk, ettünk, majd öltöztünk és mentünk sétálni.Ma is jöttek Bencéék.Már a Huba utcán egy húron pendültek, mert mindketten hozzáfogtak dobogni a lábtartón.Kávé, pogi szétnéztünk a piacon.Kiakartam cserélni Mama nadrágját, de nem voltak kinn az árusok.Majd csütörtökön.Szökőkutaztunk egyet.Marcika leesett a szoborról, mert szerzett egy fűnyírót és ott akarta fönn tolni.Persze ez valahogy nem volt kivitelezhető és leesett.Nem volt vészes, szinte csak megijedt.Arra jó volt, hogy ne menjen vissza.Aztán mentünk tovább.Már 11-kor az Eötvös suli előtt voltunk, ezért megbeszéltük, hogy még elmegyünk a játszótérre.Hintáztunk egy kicsit, majd jöttek Emmáék és átadtuk a hintát.Marcika addig homokozott.Majd amikor a kisfiú kiszállt a hintából, még mi is visszaültünk.Szegény Manó majdnem kiesett a hintából.Nem figyeltem, hogy nem kapaszkodik és meglöktem.Még jó, hogy a lánc megfogta.Szerencsére nem lett semmi baj.Marcika még el is vigyorogta magát.Olyan háromnegyed 12 körül elindultunk hazafelé.Bence olyan hisztit levágott, amiért nem hintázhatott tovább, hogy csak na.Alig bírtuk ketten beletenni a babakocsiba.Szerencsére Marcika ritkán csinál ilyeneket.Itthon tisztába tettem, mert időközben bekakilt és lefektettem aludni.Amíg aludt megfőztem meg gépeztem egyet.Negyed 3-ig aludt.Enni megint nem akart, nem is erőltetem neki, majd eszik, ha éhes lesz.Szerintem a foga miatt nem eszik.Megint mindig rág valamit.Negyed 4 fele átjött a dédi.Hozott csekkeket, meg kaptunk pénzt, hogy vegyük meg Manónak a téli cuccot.El is döntöttem, hogy megveszem csütörtökön, amit a piacon árulnak.Aztán jött apa haza.Felöltöztünk és elindultunk sétálni.Elmentünk a postára, meg Mónihoz, mert feltöltötte Dédi telefonját.Aztán közös megegyezéssel megint elsétáltunk a zombaira.Apa mégegyszer meg akarta nézni, hogy milyen állapotban is van kívülről a ház.Közben persze a fagyizó mellett mentünk el és Marcika tölcsért akart enni.Mivel csengetni kellett, így csak nem kérhettem 1 tölcsért, így ettem egy gömb fagyit.Még jó, hogy nem volt nagyon hideg.Megnéztük a házat, és megbeszéltük, hogy csak megkéne nézni belülről is.Most vagy lenyugszunk, hogy nagyon rossz belülről és semmit nem vesztünk vele,vagy pedig csak fájdítjuk a szívünket, de mindketten nagyon kíváncsiak vagyunk rá.Holnap megpróbálunk beszélni Czédulával, hátha valahogy el tudná intézni, hogy megnézhessük.
Visszafelé a Táncsicstól Marcika gyalog jött hazáig.Egészen jó haladtunk, bár igen csak noszogtatani kellett néha.Egyszer el is esett, mert már úgy tud szaladni, hogy szinte a lába se éri a földet.Még jó, hogy ügyes és az út előtt tudja, hogy fogni kell a kezemet.Gond nélkül nyújtja az úttest előtt.7-kor értünk haza.Manó éppen csak evett egy pár falatot.Aztán játék , sorozat nézés és fél 10-kor elalvás.Jól esne , ha ma is aludhatnék reggelig.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én már a fél éjszaka átalvásával is megelégednék. :) Arra már nem is emlékszem milyen estétől reggelig aludni. :(
Köszi a hintát délelőtt!