2007. október 5., péntek

2007.10.05. Péntek

Az éjszaka csak egyszer altattam vissza Manót, aztán 8-ig aludtunk.Nagyon jó kisfiú volt reggel,olyan jól eljátszott a szobában.Háromnegyed 10 fele indultunk sétálni.Már itt vártak Szilviék.Mentünk a piac felé és közben a postástól felvettem a családi pótlékot.A piacon vettem magamnak 1500 Ft-ért egy nagyon jó átmeneti kabátot.Nagyon tetszik.Bolyhos a bélése, így nagyon sokáig tudom majd használni.A piacról a szökőkúthoz mentünk és a gyerkőcök megint jót játszottak.Aztán elsétáltunk a Vas műszaki boltba.Vettem végre kampót a spájz ajtóra, így most már Marcika nem tudja kinyitni.Elkísértük őket kenyeret venni, aztán jöttünk haza.Marcika negyed 1-kor elaludt.Én megfőztem, gépeztem aztán lefeküdtem egy kicsit.Így aztán 3-ig aludt Manó.Nagyon jó kedvű volt egész délután.Kipihente magát.Vártuk haza apát.Játszottunk, mesét néztünk.Fél 5 után ért apa haza.Felöltöztünk és kimentünk a Tesco-ba.Végül is apának akartuk megnézni azt a festék szórós készletet, de az nem volt.Helyette sikerült neki télikabátot venni, ráadásul 2700 Ft-ért.Nagyon jól néz ki és nagyon jó meleg.Most már csak Manónak kell valami kabátkát venni.Bevásároltunk, amit Marcika egész jól tűrt.Egy rossz szava nem volt.Evett sajtot meg megitta a Jupikot.Vettünk neki egy kis 280 Ft-os macit.Na ezt szorongatta egy csomó ideig.De ügyi volt, mert a pénztárnál rádobta a szalagra.Kicseréltük a cumikáját is, mert a régi elég furcsán néz ki.Mindig belemegy a víz és olyan mintha vízköves lenne.Ő választotta ki, hogy milyen mintája legyen.Majdnem 7 óra volt, amikor hazaértünk.Megvacsiztunk, sorozatot néztem, majd mentünk fürödni.Ma valahogy nem akart Marcika elaludni, így elaltattam a kezemben.Legalább egy kicsit dajkálhattam.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én csak 5-ször voltam 5-6 percet. Nekem nem ért semmit. Ezért kezdtem a 90 naposba.
Hol lehet ott gyerek amig a gépben vagy?