2007. október 10., szerda

2007.10.10. Szerda

Nagyon hideg időre ébredtünk reggel fél 9-kor.Persze akkor már Marcika itt volt mellettem a nagy ágyban.Mivel tényleg hideg volt nem nagyon volt kedvem sétálni menni, de csak rászántam magam.Jól felöltöztünk és elsétáltunk Miskáékhoz a táp boltba.Már 3 hónapja rakosgatják nekem a tányéralátétet.Na most elmentünk érte.Nagyon örültek nekünk.Marcika meg a darálónak.Mindig túl akarta kiabálni.Sikítozott neki.Aztán hazasétáltunk, bementünk a boltba és el is telt a délelőtt.Negyed 1-kor raktam le Marcikát a kiságyba.De szegény nem tudott elaludni, mert már megint üvöltött a zene fölöttünk.Kiabált a kiságyból, hogy ANYA!Elaltattam a kezemben, majd levittem a szemetet.A lépcsőház ajtóban lehetett hallani, hogy szól a zene a 3-on.Már el is indultam felfelé, hogy na most szólok nekik, de olyan ideges voltam, hogy úgy döntöttem, hogy ezt higgadtan megbeszélni velük.Ma paradicsom levest főztem.Még soha nem csináltam, de nagyon jó lett.Valahogy megkívántam, de fincsi lett.Manó negyed 2-kor ébredt fel.Kajált egy kicsit, majd egész délután porszívóztunk.Nagyon imádja összeszedni a kis golyókat vele.Fél 4-kor jött a dédi látogatóba.Marcika mindent megmutatott neki, amit Ő még nem látott.Aztán hazajött apa is.Felöltöztünk és elsétáltunk Lacihoz.Szegény holnap megy megint a kemo-ra és nagyon fél, hogy már nem is engedik haza.Hát reméljük, hogy nem így lesz.Beszélgettünk a ház ügyről és Czédula mondta, hogy a fiát lehet érdekelné a lakásunk.Csak hát.........az a fránya jelzálog.
Mielőtt hazajöttünk vettünk a Pennybe elemet a porszívóhoz meg a gitárhoz.Itthon aztán vacsi, játék fürcsi és alvás.Este a kezemben altattam el, azért hogy apa le tudja vágni a körmét.Le is vágtuk neki...

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Ezek szerint a körömvágás nálatok is kétemberes program :)
Én utálom! Eddig 2-szer vágtam. Apa dolga lett, mert Ő volt a bátrabb.