2007. október 6., szombat

2007.10.06. Szombat

Az éjszaka Marcika nem aludt jól.Valamikor hajnalban felriadt, aztán nem akart a kiságyban aludni.Hiába altattam vissza, mindig felébredt 5 percen belül.Aztán áthoztam közénk és 8 óráig meg sem mukkant.Apa ma ügyeletes volt, így reggel be kellett neki menni.Azt hittük, hogy hamar végez, de nem így lett.Ezért elindultunk Manóval kettesben sétálni.Piacoztunk, aztán kitaláltam, hogy lemegyünk a mozis kínaiba szétnézni.Közben megláttam, hogy Szilviék szökőkutaznak, ezért mi csatlakoztunk hozzájuk.Kicsit játszottunk, de mivel Bence rossz csont volt, így hamar tovább indultunk.Ők mentek haza, mi meg a kínaiba.Megnéztem még egyszer azt az 1800 Ft-os együttest Manónak.De a 98-as kicsi volt a 110-es meg nagy.Így azt nem vettem meg, de helyette vettem neki egy kötött pulcsit.Már tavaly is nézegettem, de apa szerint ez nagyon ünneplős.Szerintem azért annyira nem, így megvettem.Nagyon vagány.Onnan elmentünk a Pennyibe bevásárolni, aztán jöttünk haza.Apa még sehol sem volt.
Egy közeli kép az új cumival.
Itthon felpróbáltuk a pulcsit.Szerintem nagyon jól áll rajta.Persze az ujja ennek is hosszú, de hát ezen már meg sem lepődtem.
Negyed 1-kor aludt el.Amikor bementem betakarni, így aludt.Micimackó volt a párnája.
Apa 1 óra felé jött haza.Megfőztem az ebédet, majd Marcika fel is ébredt.Elkezdtünk enni, de Manó inkább játszani akart apával.Aztán inkább tányéron bevittem nekik a szobába a kis asztalhoz a kaját és úgy ettek.Persze apával meg főként apa tányérjából.Aztán lehetett játszani.A fagyis vödör egy nagyon jó sisak.Jó az autóhoz is meg....
a bicajhoz is.
Olyan 4 óra körül elindultunk sétálni.Megbeszéltük, hogy álmodozunk egy kicsit és nézegetjük a házakat.Megnéztük a Móricz utcait is, de megbeszéltük, hogy nem lenne jó, mert közel vannak a cigányok.Megbeszéltük, hogy mindkettőnknek egy szép kocka ház tetszene.Persze Telepen gyönyörűt kapnánk a lakás áráért, de bár Apa kiköltözne én biztos nem.Bár Kálmi nem egy kocsmába járós,haverkodós, bulizós tipus; az összes haverja telepi, így tuti, hogy megváltoztatnák őt egy pár hónapon belül.Hatalmasat sétáltunk, már a Kelet utcán is voltunk és a Zöldfa utcáról indultunk hazafelé.Innen Manó gyalog jött.Megnéztük a Táncsics előtti emlék parkot.Nagyon tetszett Marcikának a sok nagy kő szikla.
Fél 7-re értünk haza.Vacsiztak a fiúk, majd ment a játék, de nagyon.Megint csurom víz lett Manó haja.
Negyed 10-kor aludt el, teljesen egyedül.Már be is takartam.Remélem, hogy ma jobbat alszunk.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

De édes az alvós kép! Imádom ahogy alszanak :)

Lillyke össze-vissza van a minimaxon. Fogalmam sincs mikor. De ez nem mese, hanem klip.