2007. október 11., csütörtök

2007.10.11. Csütörtök

Az éjszaka egy kicsit küzdöttünk az álom manókkal.Eldöntöttem, hogy ha fel is ébred Manó, nem veszem ki a kiságyból.Így aztán 3× voltunk fenn.De mindig csak annyi volt, hogy átmentem, a szájába raktam a cumit és lefektettem a párnájára.Mindig vissza is aludt egyből.Aztán amikor apa ment dolgozni, akkor felébredt.Áthoztam és bizony 9-kor ébresztett minket a Fleur de Santé-s futár.Végre hozta apa samponját.Gyorsan felöltöztünk, ettünk egy pár falatot és mentünk sétálni.Bár nagyon rossz időnek nézett ki, azért elindultunk.A ház előtt már csöpögött is az eső.Jöttek Bencéék is.Mentünk a piacra kicserélni a nadrágokat.Közben találkoztunk a postással és szólt, hogy apának megjött a csomagja.Elmentünk pénzt kivenni, hogy ki tudjam fizetni.Megrendelte az a festék szóró pisztolyt.Megbeszéltük, hogy úgy is kap majd annyi pénzt a névnapjára és akkor ez az ajándék belőle.Mindig valami hülyeséget tud kitalálni.Na mindegy, végül is az Ő pénze.Kicseréltük a nacikat.Így a bársony helyett most már van egy barna nacim is a lila mellé.Szilvinek meg nem lett jó a nadrág.Érdekes pedig egy súlyban vagyunk, de neki kicsi lett.
Aztán mentünk a postás után és felvettem a csomagot.Az eső meg szépen szemerkélt közben.Végül is háromnegyed 12-kor jöttünk haza.Olyan negyed 1felé raktam be Manót a kiságyba.Nem akart aludni, csak játszott.Felhúzta a zsiráfot meg kidobált mindent.Bementem, de nem vettem ki, csak megigazítottam az ágyneműjét és lefektettem.El is aludt 5 percen belül.Megcsináltam a kaját, aztán gépeztem.Végül is 3 óráig sikerült aludni Manónak.Jó kedvűen és éhesen ébred fel.Megevett egy csomó krumpli levest meg egy csomó sajtos tésztát.Aztán meg a cicás pohárból megivott egy csomó narancs levet.Nagyon szeret belőle inni.És már csak egy pár csepp megy mellé.Összepakolásztunk, majd jött is apa.Megbeszéltük, hogy meg kellene csinálni Manó régi babakocsiját, mert jön a hideg és az sokkal zártabb, azt fogjuk használni.Mindig kiesett a kereke, így lementünk Mamáékhoz.Kb fél óra alatt kész is lett.Mi bementünk a szobába, apa meg motort szerelt.Marcika nagyon elemében volt.Össze-vissza szaladgált.Olyan háromnegyed 8 körül értünk haza.Én leültem megnézni a sorozatomat,a fiúk meg vacsiztak.Már amennyit manó evett.Nagyon elfáradhatott mert olyan álmos volt, hogy csak na.Összepakoltunk és mentünk fürödni.Fürcsi után kb 10 másodperc alatt elaludt.Kíváncsi leszek, az éjszaka hányszor ébreszt.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Varrónő vagyok vagy mi :) Eredetileg legalábbis az is voltam.
A múltkor láttalak titeket sétálni hátulról. Ne mond nekem, hogy egy súlyban vagytok! Én nem csodálom, ha rá kicsi lett a nadrág.