2007. október 22., hétfő

2007.10.20. Szombat

Szerencsére éjszaka Manó csak egyszer volt fenn, de gyorsan vissza is aludt.Én viszont reggelre még rosszabbul lettem.Az egész hátam elkezdett fájni.Mivel ma munkanap volt, így apa dolgozott.Egy kicsit csak lementünk sétálni.Amikor már hatott a fájdalomcsillapító,egész jól voltam.Szerencsére Manóka nagyon jó kis fiú volt,így tudtam tőle pihenni.Amikor elaltattam én belefeküdtem megint a jó meleg vízbe, aztán meg aludtam egyet.Sokat nem sikerült aludnom, mert fél2-kor Manó ébresztett.Délután Marcika megint tündér kis gyerek volt, mert szinte végig tudtam feküdni délután.Ő meg szépen eljátszott mellettem.Mondtam neki, hogy anya beteg,néha még meg is simogatta az arcomat.Imádom.Aztán apa hazajött.Úgy éreztem, hogy ha fekszem akkor sem jó, ha felkelek akkor se,ezért csak kimentünk a Tescoba.Kaptam egy jó meleg szoba papucsot, vettünk pelust Manónak,meg megleptük magunkat egy új billentyűvel meg egy egérrel..vezeték nélküliek, és egyik sem kattog annyira mint a régi.Marcika meg kapott egy igazi nagyfiús szerszámkészletet.Kb 1 óra mászkálás után már elég szarul voltam, így jöttünk haza.Marcika megkapta a szerszám készletet.Elsőre tudta,hogy mire való.A csavarhúzó a kedvenc belőle.Nagyon tudja,hogy a csavart, hogy kell összerakni vele.Én szépen lefeküdtem.Apa megfürdette Marcikát és le is fektette.Én meg megint feküdtem a meleg vízbe.
Egy pár kép ami mostanában készült.Marcika 2 kanállal eszi a joghurtot.

Imádom ezt a képet..
Olyan édesen tud aludni.
Lebirkózta apát.
Itt meg pózol.

Nincsenek megjegyzések: