2007. október 14., vasárnap

2007.10.14. Vasárnap

Az éjszaka csak egyszer kellett átmenni Manóhoz, de csak megsimogattam és aludt fél 9-ig.Mivel se kenyér se kifli nem volt itthon, így megbeszéltük, hogy a piacon veszünk pogácsát és az lesz a reggeli.Marcika örült szerintem ennek a legjobban.Így aztán már fél 10-kor a piacon reggeliztünk.Szétnéztünk, de nagyon gyér volt ma a piac.Aztán kerültünk egyet a városba.hazafelé beugrottunk a Penny-be.Kíváncsi voltam az 5000 Ft-os Micimackóra.Hát talán a felét kifizettem volna érte.vettünk egy csomag leves tésztát és jöttünk haza.11 óra volt.De Manó Apával tök jól eljátszott.Én meg felraktam a husilevest főni.Marcika délben kért tejcsikét és ment a szobájába aludni.Nagyon édes volt.Apa lefektette és már aludt is.Amíg a leves készült én gépeztem ,apa meg levágta a haját.Már nagyon ráfért.Bukósisak haja volt már.Marcika másfél órát aludt.Szerencsére apa pont kész lett, bár együtt szűrtük le manóval a levest.Ő segített megszabadítani a levest a répától.nagyon ízlett neki.Megevett egy egész répát.Amióta rászúrom a villájára a kaját és Ő teszi a szájába, sokkal jobban eszik.Megebédeltünk.Csak úgy gyűrte befelé a husilevest.Aztán egy kis szaftos tészta a másodikból, 2 dl őszibarack lé és a kisfiam hasa majd ki pukkant.Nem csodálom.
Olyan 4 óra felé elindultunk Lacihoz.Toltuk a babakocsit, Marcika meg jött motorral.Kicsit így sokáig tartott odaérni, de azért sikerült.Most sokkal jobban néz ki Laci, mint a legutóbbi kezelés után.Most nem viselte meg annyira.Csak az a baj, hogy megint fogyott 6 kg-ot egy hónap alatt.Amíg beszélgettünk, megjött Czédula, Miki meg az apukája.És hát kaptunk Gebétől egy nagyon jó kis fülest.A Zombai utcán, egy 4 szobás, kívülről teljesen jó állapotban lévő, gyümölcsfákkal beültetett kertesház eladó lesz.És ami a lényeg 7 millió 200 ezer Ft-ért.Elmagyarázta, hogy kb melyik az és elindultunk megnézni.Manó motorozni akart, de már így is majdnem 6 óra volt, így beleültettük a babakocsiba.Nagyon nem tetszett neki.A Mezgétől hazáig kiabált.Amíg felszaladtam neki innivalóért, végig hisztizett a babakocsiban.Akkor már azért mert felvittem a motort.Amíg elértünk a házig egy csomószor rákezdett a hisztire.Megbeszéltük, hogyha jövünk hazafelé, akkor majd kivesszük a kocsiból, hogy szaladjon egyet.És hát a ház.Nagyon-nagyon-nagyon tetszik mindkettőnknek.Igaz, hogy belülről nem láttuk, de ennyi pénzért, ilyen kívülről rendberakott, hatalmas házat sehol nem fogunk találni.És ráadásul ez az utca az egyik álom utca, amibe mindig is szerettem volna költözni. (A Töhötöm után.)Így most nagyon nagy dilemmában vagyunk, hogy mit is csináljunk.Nagyon jó lenne ez a ház.Abból a pénzből meg, amit felújításra feltudnánk venni, gyönyörűvé tudnánk varázsolni.
Hazafelé Marcikát kivettük a kocsiból, de egyszerűen nem akart elindulni.Nem akart sétálni, cipelni kellett.Se babakocsi, se séta.Na még ilyet nem csinált soha.Csak itt a lámpák előtt akart egy kicsit szaladgálni, de ott meg elesett.Nem volt vészes, de aztán megint kézben kellett hozni.7-re értünk haza.Manó már negyed 8-kor a szobájában, az ágyon feküdt a kispárnáján.Még nagyon korán volt.Kimentünk vacsizni és akkor egy kicsit felébredt.Így kihúztuk háromnegyed 9-ig.Akkor mentünk fürödni.Fürcsi alatt megint elemében volt, de után elaludt, mint a bunda.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nálunk is majdnem ez a sorrend. :)
Töhötöm utca, Posta utca és Zombai. Na meg van még sok, mert nálam a BEM utca a favorit. :D
7,2 millió nem gyanús a Zombain egy 4 szobásért? Bár én nem láttam, de nagyon olcsónak találom. Az biztos, hogy jól meg kell nézni és gondolni.