2007. október 27., szombat

2007.10.27. Szombat

Mivel ma megint ledolgozás van, így Apa reggel ment dolgozni.Ja az éjszaka szörnyű volt.Az első kelés 1 órakor volt.Aztán fél óránként.Majd 3-kor feladtam és áthoztuk közénk.Ez van.Egyszerűen nem akart aludni a kiságyban.Reggel 8-kor keltünk.Reggeli,majd öltöztünk és mentünk a piacra.Végre!Van Manónak téli kabátja!!!Megérte megvárni.Nagyon szép.Kékben nagyon tetszik.A piacról elsétáltunk a dm-be.Popsitörlőt vettünk, műzlit meg ilyesmit.Aztán meg mielőtt feljöttünk volna bementünk a Penny-be.Szerencsre nem voltak sokan.Igencsak meglepődtem.Át van pakolva egy kicsit az egész üzlet.Az oldalfalakra is ragasztottak tapétát.Sokkal szebb így az üzlet.Csak meg kell szokni.Kicsit átrendezték.Persze sikerült megint úgy bevásárolni, hogy kicsit féltettem a babakocsit, de szerencsére nem lakunk messzire, így gond nélkül hazajöttünk.Sanyi bácsi pont lenn volt a ház előtt, így vigyázott Manóra, amíg felvittem a cuccot.Feljöttünk és felpróbáltuk a kabátot.Szegény kisfiamnak odacsíptem a nyakát a cipzárral.Így az első reakciója Manónak a kabáttal kapcsolatban, az, hogy vigyétek innen ezt a valamit.Nem csodálom.Szegénykémnek ott maradt a nyakán a nyoma.Ezt nagyon elszúrtam.Negyed 1-kor lefektettem és hozzáfogtam főzni.Husilevest , rántott húsit meg salátát csináltam.A postával szemben vettem tyúk mell filét.Még soha nem láttam sehol ilyet, de ott most csak ilyen volt.Gondoltam,kicsit öregebb, majd lassabban sütöm.És ráadásul 999 Ft volt kg-ja.Hát ezek a tyúkok még fiatal tyúkok voltak.Pont olyan puhára sikerült megcsinálni, mint a csirkemell filét.Legközelebb is ilyet veszek.Marcika aludt fél 3-ig.Majd megkajcsizott.Utána játszottunk meg bohóckodtunk.Vártuk apát.Majdnem 5 órakor ért haza.Persze aztán fél óra múlva már hívták is, hogy holnap menjen dolgozni.Mondta, hogy nem megy,mert már a családdal szeretne lenni.Így is reggel 5-kor mehet vissza,mert Ő az ügyeletes.Szörnyű!!!
Elfelejtettem szemetes zsákot venni, így felöltöztünk és lesétáltunk a Penny-be.Szegény Manó menekült a kabát elöl.Aztán csak sikerült ráadni.Majd ki kell találni, hogy szeretessem meg vele.Átsétáltunk, majd feljöttünk.Megvacsiztunk, játszottunk és már lassan 1 órája Marcika alszik.Megint egyedül aludt el.Csak az altatós párnája kell neki hozzá.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Hol akadtál el a bannerrel?

Naaaaaaa, nem kell felvágni az elalvással! :) :) :)