2007. október 30., kedd

2007.10.30. Kedd

Az éjjel megint gond nélkül zajlott.Még este,egyszer bementem hozzá és a szájába raktam a cumit.De akkor én még nem aludtam.Aztán reggel fél 8-kor, amikor Apa ment dolgozni, akkor kelt fel.Persze még egy órát ráhúztunk.Fél 9-kor felébresztett minket anyu.Kaptam tőle egy kis névnapi utó pénzt.Akkor nem vett nekem semmit,most tudott adni valamit.Örültem neki, nagyon.Miután elment, felöltöztünk.Megbeszéltük Szilvivel, hogy megpróbálunk motorokkal közlekedni.Hát ez a terv dugába dőlt.Bencének Manó motorja kellett,Marcika meg nem tudott az Ő motorjával menni.Kicsi neki, ezért állandóan felakadt a lába.Bence viszont csak úgy repült Manó motorján és ha Szilvi megpróbálta vele megbeszélni, hogy cseréljék vissza,akkor égtelen hisztibe kezdett.A Huba utca közepén földhöz vágta magát.Erre Manó fogta és újra megpróbált Bence motorjával menni.Nem igazán sikerült neki.A vége az lett, hogy beleültettük Őket a babakocsiba.Persze Bence a piacig sírt a babakocsiban.Marcika megint bebizonyította,hogy ügyes kisfiú.Ő kb 10 másodpercig tiltakozott.Megbeszéltem vele, hogy majd a szökőkútnál motorozhat és ebbe belenyugodott.Elmentünk a piacra,kicseréltem a nacit.Most már van még egy jó farmerem.Aztán elmentünk a szökőkúthoz.Ahogy odaértünk,Marcika bevonult a bokorba és bekakilt.Kész vagyok!Az a baj, hogy most már hideg van és nem lehet a babakocsiban tisztába tenni.Hogy miért jó ott kakilni?????????Elmentünk a Művházba és a ruhatári pulton tisztába tettem.Nesze neked UNIO.Itt van a város közepén egy szórakoztató művelődési ház,ahol még baba-mama club is működik és nincs egy helység,ahol tisztába lehet tenni a gyerekeket.Ez szerintem nagyon durva.Na mindegy megoldottuk és mentünk tovább.Háztartási bolt, kenyér bolt, 100-as és mentünk a Móricz Abc-be.Jól eltelt az idő, mert fél 1 elmúlt, ahogy hazaértünk.Persze Marcika egyből elaludt.Amíg aludt megfőztem meg gépeztem.Negyed 3-ig aludt.Felkelt megkajált, majd játszottunk.Fél 4 felé jött a Dédi látogatóba.Meg megbeszéltük, hogy holnap megy Apával Tatáékhoz.Marcika megint nagyon elemében volt.Apa ma időben jött haza.Átöltözött és elmentünk sétálni.Feladtam a postán a leveleket,majd elmentünk a 100-as boltba Apának temperát venni.Azzal akarja kipróbálni a festékszórópisztolyt.Aztán még sétáltunk egyet.A művháztól Manó motorral jött hazáig.Nagyon élvezte a dolgot, pedig egy párszor el is esett.Itthon aztán vacsi,játék,fürcsi és alvás.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Tavaly a kultúház sem volt nyitva. Annál ez is jobb :) Gondolj erre. :)
Jövőre meg már nem kell pelust cserélni. :)