2007. október 8., hétfő

2007.10.09. Hétfő

Na erre a napra lehet mondani, hogy nem az én napom volt.Az éjszaka nem számoltam, hogy hányszor mentem be Marcihoz.Mire bementem persze aludt, csak a cumit tettem a szájába.Tuti, hogy a foga piszkálja.Aztán egyszer csak felülve várt a szobájában.Visszaaltattam, de 10 perc múlva megint fenn volt.Na ilyenkor szoktam áthozni közénk.Itt persze alszik rendesen.Csakhogy valamikor negyed 6 felé apát hívták telefonon, hogy be kell neki menni 6-ra dolgozni.Marcika persze teljesen lázban volt, hogy apa miért megy kis a szobából.menni akart utána.Nehéz volt az ágyban tartani.Aztán mielőtt apa elment itthonról, hozott be tejcsit Manónak és utána fél 9-ig aludtunk.
Reggeli után vártam, hogy hívjon Szilvi.Megbeszéltük még pénteken, hogy csak csörög ha elindultak.Olyan háromnegyed 10-ig vártam, de semmi.Akkor elindultunk lefelé.A szokásos helyen még álltunk egy kicsit, de úgy döntöttem, hogy nem várom tovább.Szólhatott volna, hogy nem jön.Na mindegy.Elmentünk a piacra, vettem ki pénzt a számlánkról, na meg ugye mentem az ingatlan irodába........Hazafelé bementünk a postára, csekket fizettünk.Marcika egész jól bírta.Mindig kipécézett magának valakit és kötekedett vele.Persze senki nem bírta ki szó nélkül.De ha elérte amit akart, akkor keresett mindig valaki mást.A végén már mindenki minket nézett.hazafelé még beugrottunk a kisboltba, majd jöttünk is haza.Délben Marcika elaludt én meg gépeztem.Kicsit babaszobáztam, mert már nagyon régen nem jártam arra.2-kor felébresztettem Manót, hogy mire apa végez kész legyünk és megyünk a bankba érdeklődni.Próbáltam ebédet adni neki, de nem nagyon evett.Apa persze sehol sem volt, hiába beszéltük meg, hogy jön haza időben.Még be kellett neki menni Kun Petihez.Így nem is kellett volna felébresztenem Marcikát.Ugyanis háromnegyed 3-kor ért haza.Na mindegy, szerencsére rosszul emlékeztem és fél 4-ig van nyitva a bank és nem 3-ig.Így felöltöztünk és elindultunk.Közben benéztünk az origo ingatlanirodába is.Ott kaptunk egy címet, aránylag olcsó ház.Mentünk megnézni, de közben bementünk a bankba.Sajnos rossz hírrel fogadtak minket.Csak akkor írják át a jelzálogot, ha minimum 8 millió forintért, téglából készült házat veszünk.A jelzálogot meg csak 10 év múlva veszik le.Hát igen, amikor Gabiék vették a lakást, akkor még eszünkbe sem jutott elköltözni innen.Na mindegy ez van.Kicsit szomorú vagyok, de azért szerintem 2 nap alatt beletörődöm.Igazából nem is kellene rágódnom rajta, hiszen így is van egy szép lakásunk és ráadásul már csak 2 részlet van belőle és teljesen a miénk lesz......Majd egyszer veszünk egy kertes házat.Ha más nem akkor 10 év múlva.:-):-)De akkor biztosan lesz kiskutyánk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Azért elmentünk megnézni az a házat.Persze arra is sokat kellett volna költeni, de frankó lett volna.Közben hívtuk Mamát, hogy merre van, mert ígérte, hogy eljön megnézni Marcit.Megbeszéltük, hogy megyünk az Arany János utcára és ott találkozunk.Szegény jó sokat várt mire odaértünk.A házat viszont nem találtuk meg.Lehet, hogy nem is baj, így nem fájt annyira a szívem érte.Hazafelé a Posta utcán jöttünk végig.Jött mama is egy darabig.Aztán Ő ment haza, mi meg a dm-be.Akartam pelust venni Manónak, de nem találtam Liberóból XL+-ból óriás csomagot.Így eldöntöttük, hogy kimegyünk a Tescoba és megnézzük ott.Hazasétáltunk, átültünk a kocsiba és kimentünk.Valószínűleg ilyen nagy méretben már nincsen óriás csomagos pelus.De a Tescó-ban olcsóbb volt, mint a dm-ben, így vettünk egy kicsi csomagosat.Remélem, hogy ez már jó lesz, mert utálom, hogy állandóan bady-t kell cserélni, mert nem bírja a pelus.Ez jó nagy, majd kiderül holnap, hogy milyen.
Gyorsan végeztünk a vásárlással, csak pelust meg popsitörlőt vettünk.Aztán hazajöttünk, és kezdődött a szokásos esti rituálé.Vacsi, Jóban rosszban, összepakolás, fürcsi és alvás.Nagyon megy ez az egyedül alvás.Már tényleg egy hang nélkül alszik el Manó.

Nincsenek megjegyzések: