2007. október 13., szombat

2007.10.13. Szombat

Először is APÁNAK nagyon-nagyon boldog névnapot kívánunk!!!!
Az éjszaka egyszer visszatudtam altatni Manót simogatással, de hajnali 5-kor már nem akart visszaaludni.Áthoztam közénk és ott aludt tovább minden gond nélkül fél 9-ig.Megreggeliztünk, majd mentünk a piacra Mamának meg Móninak nacit venni.Sikerült is.Még megnéztük a piacon Manónak a téli együttest, amit szeretnék neki venni.Volt is az Ő méretében, de bizony 6850 Ft.Kitaláltam, hogy szétnézünk a kínaikban.Így hogy apa is velünk volt, így könnyebb.Egyedül a mozi helyén találtunk 4500 Ft-ért, de sajna nagyon nagy volt.Végül is csak egy számmal kellett volna kisebb, de nem volt.Mindenhol mondták, hogy nézzünk vissza később.Ha nem sikerül, akkor megveszem a piacit, mert az nagyon szép, csak hát.....
Hazafelé bementünk a Pennybe.vettünk húsit, tejcsit és Manó meglátta a tejszeletet.Persze egyből kellett neki.Soha nem szóltak érte, ha kibontottuk, amikor 50 m-es sor áll a pénztárnál.Most viszont állt egy civil ruhás, unatkozó biztonsági őr a hűtőknél.Még kocsi is volt nála, hogy ne legyen feltűnő.Iszonyatosan tenyérbemászó képe volt.Közölte, hogy nem bonthatjuk ki a tejszeletet.De akkor már késő volt,Manó már ette.Teljesen kész volt a csávó, amiért kibontottuk.Közben meg amíg velünk szórakozott, akárki akármit zsebre tehetett a másik sorban.Na mindegy, legalább elmondhatja magáról, hogy ma csinált is valamit a pénzéért.Amikor kifizettük a csokit apa mondta, hogy odaviszi neki a blokkot.Azt hiszem, hogy ez jó kis olaj lett volna a tűzre!!!De lebeszéltem róla, feleslegesen idegesíti magát vele.
Közben láttuk a Dédit, hogy éppen megy be a boltba.Átmentünk és bementem segíteni neki vásárolni.Végül is nem vett sok mindent, de azt is főleg Manónak.Aztán feljött velünk és felköszöntötte Apát.Kicsit féltem, hogy majd így baj lesz az alvással, de szerencsére nem volt gond.Háromnegyed1-kor Manó elaludt.Akkor a dédi meg elindult haza.Megfőztem az ebédet és pont mire elkészült Marcika felébredt.Végül is másfél órát aludt.Ettünk, majd felöltöztünk és levittük Mamáékhoz Manót.Mi meg apával kimentünk a Tescoba, mert a Penny-be, úgy felmérgelt a biztonsági őr, hogy elfelejtettem sört venni estére.Gyorsan megvettük, amit akartunk, aztán jöttünk haza és apa befestette a hajam.És ma már nagyon úgy állt a helyzet, hogy begyújtottunk.Sokkal jobb most a lakásban lenni.Fél 7 fele apa elment Manóért és vele együtt jöttek Gabiék is.Nem sokkal rá meg Mamáék.Jöttek köszönteni.Rendeltünk pizzát és együtt megvacsiztunk.Még Marcika is evett egy csomót.Most nem csak a borsót legelte le róla.Kapott Apa egy tartót a fényképező gépünkhöz.Nyakba is lehet akasztani.Tök jó, így most már nem a gatyás tasiban van.
Marcika nagyon elfáradt ma.Egész délután rohangászott Mamáéknál.Aztán még persze itthon sem állt meg egy percre sem.9-kor mentek haza Mamáék, mi megfürödtünk.Lefektettem manót, de kb 5 perc múlva kiabált.Bementem és közölte velem, hogy Mam-mam.Kérte még a maradék tejcsit is.Megitta és utána szépen elaludt.Remélem, hogy reggelig alszik.Jó lenne már egy kicsit.

2 megjegyzés:

pavelancsika írta...

http://top.sg.hu/index.php?method=pv&cat=Blog&start=1
Ezen az oldalon regisztrálsz. Aztám a kapott kódot beilleszted a blogodba új elemként HTML-ben. Onnantól méri a látogatottságot és bármikor meg tudod nézni.

pavelancsika írta...

Én itt csináltam :http://www.bannercreator.nu/banner-maker.html , de már nem emlékszem hogy kellett Utána ezt illeszted a banner helye részhez.