2007. október 3., szerda

2007.10.03. Szerda

Az éjszaka nem tudom, hogy mi volt Manóval, de 3× kellett visszaaltatnom.Semmit nem kért.Kivettem a kiságyból és egyből visszaaludt a kezemben.Valamikor 5 óra felé már nem bírtam és áthoztam közénk.Aludt is fél 9-ig.Ma nem jöttek Szilviék, így ráértünk elindulni.Majdnem fél 11-ig szórakoztunk itthon.Aztán elmentünk anyuhoz megkérdezni, hogy mit akart.Már vagy fél éve nem voltam ott.Persze most is összekellet futnom a majommal.Azért keresett anyu, mert megvarrta a nadrágomat.Hihetetlen.1 nap alatt megcsinálta.Az egyik nacim már 2 éve nála van.Így eléggé meglepődtem.Onnan a Bajnok utcán mentünk végig.Majd elmentünk a piacig.Nem álltunk meg sehol csak Móninál a telefonos boltban.Ahogy ott álltunk jöttek Dalmáék.Réka mondta Dalmának, hogy agyjon Marcinak puszit.Erre Marcika akart Dalmának adni, de ő ezt nem engedte.Helyette elkapta Marcika nyakát és elkezdte szeretgetni.De annyira, hogy remegett közben.Marcika meg vigyorgott neki.Annyira édesek voltak, nagyon bánom, hogy nem fényképeztem le őket.Aztán hazajöttünk, Marcika lefeküdt aludni én meg felraktam egy kis husi levest apának.Szegény megfázott nagyon.Köhög meg folyik az orra.Remélem, hogy Manó megússza a dolgot.
2-ig aludt Marcika.Aztán egész jól viselkedett, csak kitalálta, hogy kihúzza a fiókot és beleül.Félek, hogy leszakad a fiók.De hiába szóltam rá, hiába vettem ki, csak beleült.Így hát ráhagytam.
Miután apa hazajött, nemsokkal rá jött Mama is.Csak felugrott megnézni Marcit, mert ment is tovább Sanyi tatához csinálni Gabiék ajtóit.Mi meg elindultunk sétálni egyet.Kerültünk egyet a szökőkút felé, de nem álltunk meg, mert Apu jött hozzánk 7-re.Hozott Marcikának búcsúfiát Kaszaperről.Mivel cukrot is hozott neki, így eldugtam a csomagot,hogy majd csak vacsi után esszük meg.Na ekkor eltört a mécses.Nagyon hisztis lett Manó.Közben én is az lettem, ugyanis kiderült, hogy Marcika elrontotta a TV-t.Amikor hazajöttünk, bekapcsoltam és semmi baja nem volt.Aztán Manó elkezdte ki-be kapcsolgatni és egyszer csak megszűnt a kép.Hang van rajta, de kép nincs.Teljesen kész vagyok tőle.nem tudom, hogy mennyiért tudják megcsinálni.Pedig ezért a TV-ért nagyon megdolgoztam annak idején.Hát remélnem, hogy nem lesz drága.
Én egy kicsit lenyugodtam vagyis hogy inkább csak beletörődtem a dologba.De Marcika nagyon hisztis maradt.Vacsizni sem akart normálisan.Aztán amikor apa kicserélte a két tévét, akkor megint eltört a mécses.Mutogatta, hogy cseréljük vissza a TV-ket, mert ez bizony így nem jó.És közben sírt.Potyogtak a könnyei.Háromnegyed 9-kor mentünk is fürödni és persze pillanatok alatt elaludt.Szerintem a foga miatt is ilyen hisztis.Bár már csak 5 foga hiányzik, mert kint van 15.De az utolsónak csak a hegye van kinn, így még tuti az bántja.Vagy pedig bujkál benne a betegség, amit apa hazahozott.Kíváncsi leszek az éjszakánkra.

Nincsenek megjegyzések: