2007. október 9., kedd

2007.10.09. Kedd

Az éjszaka bár egyszer visszaaltattam Manót szerencsére jól aludtunk.Amikor apa ment dolgozni, akkor ébredt fel, de áthoztam és utána aludtunk 9-ig.Gyors reggeli után mentünk sétálni, mert Szilvi hívott, hogy jönnek.Megemlítettem neki, hogy elég gáz volt, hogy vártam rá.Azt mondta, hogy gondolkodott rajta, hogy ír egy sms-t, de elfelejtette.Na mindegy.Mentünk a piacra, ahol kinn voltak az olcsó nacisok.Sikerült is vennem 2 gatyát is.1000 Ft volt darabja.Egy kicsit szökőkutaztunk, pékségbe voltunk.Elkísértük őket kenyérért, majd jöttünk haza.Negyed 1-kor raktam le Manót aludni és hozzáfogtam főzni.Krumpli leves meg palacsinta.Az utóbbiból majdnem nem lett semmi, mert úgy fel mérgelt, hogy legszívesebben kivágtam volna az egészet.Valahogy nem sikerült jóra a tészta és állandóan leragadt.Aztán a 6. kidobott palacsinta után kitaláltam, hogy rakok még lisztet bele, hátha.Ennél rosszabb úgy sem lesz.És lám, onnantól kezdve tök jó lett a palacsintám.Csak közben Manó is felébredt, így együtt fejeztük be a kaját.Kb az 5. palacsinta után már mutatta, hogy mit csináljak vele.Tudta, hogy melyik művelet után mi jön.Így együtt nagyon gyorsan megcsináltuk.Beraktam a sütőbe és bementünk játszani a szobába.Negyed 5 fele jött Gabi.Azt hittem, hogy csak látogatóba jött, de aztán kiderült a turpisság.Csabára kellene átmenni tűzhelyet meg hűtőt venni.Ám legyen.Csavargunk egyet.Negyed 7 volt mire átértünk.Mi bementünk a MINIMAX boltba szétnézni.Persze nem bírtam ki, hogy nem vegyek Manónak valamit, így egy elektromos kis porszívóval jöttünk ki a boltból.:-)
Hazafelé Marcika nagyon jól bírta, nem aludt el.Pedig azt hittem, hogy elalszik és akkor este majd kínlódunk.Hát nem így lett.Háromnegyed 9-kor vacsizott meg,(nagyon bekajált) aztán gyorsa fürcsi és még gyorsabb elalvás.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Én még sosem mertem bemenni a minimax boltba , mert úgy képzelem, hogy ott minden nagyon drága. :)