2007. október 27., szombat

2007.10.26. Péntek

Éjjel csak egyszer kellett Manót visszaaltatni, aztán reggelig bírta.Megint 9-kor keltünk.Anyu jött is utána nem sokkal.Megbeszéltük, hogy eljön én meg elszaladtam a piacra, hátha ki tudom cserélni a nacimat.Sajna nem sikerült.Nem voltak kinn az árusok.Nagyon rossz, ködös, hideg idő volt kinn.Ezért nem is akartam Manót vinni.Így gyorsan megjártam.Még bementem a boltba.Délben Marcika elaludt és sikerült megint 3 órát pihennie.Na meg nekem is.Aludtam is gépeztem is,én is pihentem.Ja meg gyorsan összedobtam Manónak egy kis tarhonyás krumplit.Miután felkelt jól be is kajált.Utána nagyon jó kedve lett.Egész délután bohóckodott.Imádom ilyenkor.Mikor Apa hazajött megbeszéltük, hogy egy kicsit elmegyünk sétálni.A szökőkút felé mentünk.Ott valami banzáj volt.Azt nem tudom, hogy most ezt ki csinálta, de az volt nagy betűkkel kiírva, hogy EGY ÉJSZAKA A HAJLÉKTALANOKÉRT. Na mindegy, Marcinak annyira nem tetszett a buli, így mentünk tovább.Szépen hazagyalogoltunk mindhárman.Mielőtt feljöttünk bementünk a kisboltba.Marcika tolta a kis bevásárlókocsit.Amikor a pénztárhoz értünk Ő szépen elkezdte felpakolni a cuccot a pénztáros néninek.Azt hittem megzabálom.Senki sem mondta neki.Magától találta ki.Itthon aztán már egy kicsit nyűgi lett az Uraság.Elfáradt nagyon.Vacsira virslit ettünk.Marcika megkóstolta a mustárt.Érdekes, hogy ez ízlik neki, a majonézt bezzeg majd kiköpte.Szerette volna szépen felenni csak úgy minden nélkül a mustárt a tányérjáról.Dugta bele az ujját és nyalta le.Bezzeg a virslivel nem ette meg.Ma még Apa fürdette meg este, de én altattam el.A kezemben altattam, mert körmöt kellett vágni neki.Na ennek az lett a vége, hogy ez egyik lábán rajta maradt a köröm.Nagyon mozgolódott, így inkább hagytuk.Apa letette a kiságyba.Abban a pillanatban felébredt.11 óráig Apával felválva próbáltuk elaltatni.Amíg Apa próbálkozott gyorsan megfürödtem, aztán nagy nehezen 11-kor sikerült elaltatnom.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Látom jobban vagy! :)
Bocs, hogy ezt irom, de megnyugtat, hogy nem csak az én lányom nem alszik el egyedül. Vannak körülöttem elegen akiknek a gyereke születése óta egyedül alszik el és estétől reggelig fel sem kel.
Jó pihenést nektek.