2007. október 25., csütörtök

2007.10.25. Csütörtök

Az éjjel Manó egyszer felébredt.Mivel Apa nem nagyon mozdult, így úgy döntöttem,hogy csak átmegyek.Az elmúlt napokban nem nagyon emelgettem,aminek meg lett a következménye.Ahogy kivettem a kiságyból és leültem vele, elkezdett vérezni az orrom.Még jó, hogy a fejem feletti polcon vannak a törlőkendők.Gyorsan lekaptam egyet és az egyik kezemmel fogtam az orrom.Szerencsére Manó gyorsan visszaaludt.Utána fürdőszobában az orrvérzésem is gyorsan abba maradt.Utána aludtunk reggelig.Megbeszéltem még tegnap anyuval, hogy elkísér minket a piacra.Mentem érdeklődni kabát ügyben.Hát azt mondták szombat.Majdcsak lesz meleg kabátja Manónak.A piacról elsétáltunk a Mozis Kínaiba.Mamuszt akartam venni Marcikának, de a piacon sokalltam 1000Ft-ért.Hát itt sikerült venni 1100 Ft-ért.:-) :-)De végül is ez minden pénzt megér, mert cicás.A bolttól hazáig el sem engedte a babakocsiban a cicákat.Itthon meg aztán csak úgy szaladgált benne.Nagyon tetszik neki és egyfolytában azt hallom, hogy Nyá-Nyá.Délben elaludtunk mindketten és negyed 3-kor keltünk.Egyszerűen nem akart Marci enni.A második falatot már ki is köpte.Gondoltam, majd apával hátha.Ahogy apa jött haza és lépett volna be az ajtón csak azt hallotta egyfolytában, hogy Nyá-Nyá.Marcika egyből dicsekedett a mamusszal.
Sajna Apukám hívott, hogy nem dolgozik szombaton, így sajna nem tudja elhozni az ajándékunkat.Ez van.
Tévedtem,Marcika Apával sem akart enni.Így gyorsan főztem neki tejbegrízt, azt mindig megeszi.Most is.Még az Apájéból is kért.Megnyugodtam, hogy evett.Ma is Apa fürdette meg, de én fektettem le.Kitaláltam, hogy berakom neki a szeretett kispárnáját, hátha úgy elalszik megint egyedül.Sikerült.Megint egyedül aludt el.Régen is mindig ezen altattuk el.Most meg Ő altatta el saját magát rajta.
Egyébként már egészen jól vagyok.Bár most este már kicsit megint fájdogál a vesém.Lehet, hogy a porszívózás nem hiányzott neki, de Manó szétszórta a pogácsát, így kénytelen voltam.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Örülök, hogy jobban vagy! :)