2007. október 12., péntek

2007.10.12. Péntek

Az éjszaka azt hiszem, hogy csak egyszer mentem át Manóhoz.Igazából mivel csak pár pillanat az egész; cumit rakok a szájába, visszafektetem kicsit megsimogatom és már alszik is; Így tényleg csak úgy fél álomban vagyok olyankor és nem emlékszem tisztán. :-)
Háromnegyed 9-kor keltünk.Megint elég csúnya idő volt, de leérve már rájöttem, hogy tegnap sokkal hidegebb volt.Elsétáltunk a piacra.vettem Manónak harisnyát, vettünk pogácsát meg nézelődtünk.Aztán lottóztunk egyet, majd szépen lassan sétáltunk haza.Már fél 12 előtt itthon voltunk Kicsit játszottunk, majd negyed 1-kor Marcika elaludt.Elég rosszul aludt, mert 1.-kor felébredt.Átmentem hozzá megsimogattam és visszaaludt, de csak háromnegyed 2-ig.Akkor felébredt, aztán hallottam, hogy pont a szobája előtt csinálták a gázosok az árok betemetést.Zúgtak a gépek elég rendesen, úgyhogy tuti azért nem tudott aludni.Végül is jó kedve volt csak enni nem akart.Csak egy pár falat pulykamellett evett meg.Aztán pakolásztunk meg játszottunk.Apa időben jött haza, gyorsan felöltöztünk és kimentünk a Tescoba.Vettünk Pepsit, pulykamellett és tényleg akciós volt mindkettő.És még volt is belőle, bár kíváncsi lennék, hogy az 1100 Ft-os pulykamellet meddig lehet majd kapni.Mert ugyebár egyet fizet kettőt kap van belőle.A 2 L-es Pepsi cola mellé meg ajándékként egy 2 L-es Pepsi Max van csomagolva.Így apa issza a rendes colát én meg a Max-.et.És az egész együtt 279 Ft.Most még egy csomó volt belőle, de szerintem hamar elviszik majd.
Aztán hazajöttünk és a ház előtt megvártuk a kolbászos bácsit.Megint van fincsi kolbász.Vagyis régen fincsi volt, már több mint 2 hónapja nem ettem.Erről jut eszembe, hogy most 77 kg vagyok.Tehát 9 kg fogytam.Már csak azt a 7-et kellene leküzdeni és akkor elégedett lennék.Nem akarok én nád szál lenni, soha nem is akartam.
Este megvacsiztunk, majd sorozat nézés és játék következett.Ma elég hamar, már negyed 10-kor Manó aludt az ágyacskájában.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Lemegy az a 7 is. Nekem még 3 van a kitűzött célig, de nem bánnám ha 65-ig is eljutnék. :)