2007. október 5., péntek

2007.10.04. Csütörtök

Az éjszakánk jól telt, csak reggel fél 6-kor ébredt fel Manó.De vissza is aludt.Azonban negyed8-kor ébresztettek minket a DRÁGA,KEDVES szomszédok.Már nagyon nagyon kész vagyok tőlük.Állandóan felébresztik Marcit.Ilyenkor mindig eszembe jut, a kertes ház téma.És mostanában igen sűrűn beszélünk róla apával.De hát persze pénzünk az nincs rá, így csak álmodozunk.Reggeli után gyors öltözés és indulás.Megint jöttek Bencéék.Olyan jó, hogy ilyen sűrűn járnak.A gyerekek már nagyon ismerik egymást.Nagyon egy húron pendülnek, ha a hülyeségről van szó.Szeretik egymást.
Sétáltunk, szökőkutaztunk.Elkészültek a fényképek a dm-ben.Nagyon jók lettek.Utána lesétáltunk a Vacumsteppet megnézni.Hétfőn megyünk és Szilvi kipróbálja.Jó mert nem kell bejelentkezni és azt mondták, hogy bevihetjük a gyerekeket is.Na majd kiderül.Aztán jöttünk haza.Marcika aludt egyet én meg gépeztem.Egyszerűen nem volt kedvem főzni, még jó, hogy maradt tegnapról egy kis kaja.Az pont elég Apának meg Manónak.Marcika 2-ig aludt.Persze megint a szomszédoknak köszönhetően kelt fel.Nagyon jó kedvvel ébredt és bár egy jó párszor rá kellett szólni, hogy ne bántsa a TV-t, ne húzza a vezetéket meg ilyenek, ma nem volt hisztis.Teljesen kicserélték.A tegnapi hisztis kisfiam eltűnt.Visszajött vidám, bohóc Marcika.Miután apa hazajött felöltöztünk és mentünk a postára.Elkerültük egymást a postással és mentem a pénzért.Aztán lesétáltunk a Koós Károly utcára, mert Móni főnöke ott árul egy házat és kíváncsiságból megnéztük.Nagyon jó helyen van és egész jól néz ki, kívülről.Rendbe van tartva, dehát 15000000 Ft-ért árulják.Megnéztük, aztán mentünk még kerülni egyet.Itthon aztán vacsi meg nagy-nagy játék.Marcika nagyon elemében volt.És egy rossz szó el nem hagyta a száját.Tényleg kicserélték.
Fürcsi után egyből elaludt.És teljesen egyedül.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Mi is így állunk a kertesházzal.Mindig megnézzük és megállapítjuk nekünk ilyen sosem lesz.
Hova mész vacusteppelni? Én a Bajnokon voltam. Nem ájultam el tőle!