2007. október 19., péntek

2007.10.19. Péntek

Szörnyű éjszakám volt.Fél 11-kor sikerült elaludnom, de éjfélkor felkeltem pisilni.Utána alig bírtam visszaaludni.Marcika 2-kor ébresztőt fújt.Sikerült visszaaltatnom a kezemben, de közben minden bajom volt.Fájt a vesém, fáztam, szédültem, de szerencsére 10 perc alatt visszaaludt Manó.Kimentem a konyhába és megettem Marcika maradék fatörzsét meg ittam egy kis tejet.Muszáj volt, mert az éhségtől szédültem.A gyomrom az rendbe jött, de a vesém ugyanúgy fájt.Alig hogy elaludtam, manó megint felkelt.Mondtam apának, hogy vagy áthozom vagy menjen Ő , mert nem bírok megint ott ülni vele.Persze az lett a vége, hogy áthoztam.Ahogy a feje leért a párnámra már aludt is tovább.Nekem is sikerült visszaaludnom.Háromnegyed9-kor keltünk fel.Olyan sötét volt a szobában, hogy azt hittem, hogy még csak olyan 7 óra körül van.Hát nem .Esik az eső.Egyből az jutott eszembe, hogy nem tudok elmenni gyógyszert venni.Mivel a telcsimen nincs pénz, így felhívtam apát, hogy beszéljen anyuval.Szerencsére eltudott jönni.Hozattam vele gyógyszert meg krumplit a kajához.Bevettem 2 szem Algoflexet és kb 1 óra múlva már szinte semmi bajom nem volt.Szerencsére Marcika jól bírta a bezártságot, így egy picit még feküdni is tudtam.Délben tettem le aludni és megcsináltam a rakott krumplit.Este még belefekszem sós forró vízbe, még egy gyógyszer és szerintem holnapra kutya bajom sem lesz.Ha délután i esik az eső, akkor azt hiszem, hogy Tescozás lesz.Valahova menni kell, Marcikának hiányozna a napi kilométere.......
×××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××××
Amíg apa fürdik, csak ideültem egy picit.Marcika 3-ig aludt.Miután felkelt jól megtömte a pociját rakott krumplival.Még ettünk, amikor jött Dédi látogatóba.Hozott manónak túró krémet, és még azt is bevágta az ebéd után.Megivott 2 dl teát a cicás pohárból és teljesen jó kedvűen eljátszott amíg jött apa.Dédi hazament, mi meg felöltöztünk és kimentünk a Tescoba.Bár kinn nem esett, azért csak odamentünk.Kíváncsi voltam mi az a 70%-os ruha leértékelés.Persze ez megint olyan volt, mint a többi.7-kor jöttünk haza.Egyből vacsiztunk, mert apa nagyon éhes volt.Nagyon örültem, mert Marcika vacsira is megevett egy csomó rakott krumplit.Aztán játszottunk meg néztük a sorozatot.Néha Manó is be ült az ölembe és úgy néztük.Közben pedig megettem a szokásos esti joghurtomat.Megkóstoltuk az Almás, fahéjas, kekszes joghurtot.Nem rossz, de azért nem voltam tőle elájulva.Sorozat után Marcika mindenáron rá akart ülni a WC-re.Persze nem vagyunk semmi rossznak az elrontója.És a vége az lett, hogy Manó belepisilt a Wc-be.Látni kellett volna azt az örömet az arcán.De lehet, hogy az enyémen is.:-)Negyed 10-kor mentünk fürdeni, fél 10-kor raktam le a kiságyba.Egy szó nélkül elaludt.
Ha apa megfürdött akkor beleülök a jó forró vízbe és remélem, hogy holnapra kutya bajom sem lesz.Anyu azt mondta, hogy rakjak sót a vízbe.Majd kipróbálom.

2 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Ha tényleg a veséd akkor nagyon sokat igyál, hogy amitől görcsöl vagy fáj azt átmossa a viz.
Remélem reggelre jobban leszel.
Az orrom nem tudom miért vérzik, de az én vérnyomásom a béka s..ge alatt van mindig. Szerintem ki vagyok merülve és ettől minden vacak bajom előjön. :( Régen terhesség alatt sokszor vérzett, de ez most ki van zárva! :D
(már volt ébren 1-szer Emma)

pavelancsika írta...

Na mi van? Remélem csak lusti voltál irni és nem a veséd miatt nem irtál.