2007. október 3., szerda

2007.10.02. Kedd

Reggel anyu ébresztett minket fél 9-kor.Még jó, hogy csak "úgy" jött hozzánk és nem pénzért.Itt volt kb háromnegyed órát.Miután elment, felöltöztünk és indultunk sétálni.Szilviék már vártak a ház előtt.Mentünk piacolni.Nagyon jó télikabátokat láttam és csak 2500 Ft-ba kerülnek.Lehet, hogy pénteken veszek egyet.Ennyi pénzért nagyon megéri.Aztán mentünk a szökőkúthoz.A gyerekek nagyon jót játszottak.

Lefényképeztem Szilvit meg Bencust.

Marcika ezt a macit szerezte egy kislánytól.Teljesen kisajátította.Még jó, hogy cserébe nálunk volt a mi katicánk.
Mindenhol a macit tologatta.Aranyos kis macika volt.Ahogy forgott a kereke, úgy verte a dobot.
Megszomjaztak a fiúk.
Itt meg elindultak a művház felé.Imádnak le-föl mászkálni a lépcsőn.
Ma nagyon eltelt velünk az idő.Fél 12-ig szökőkutaztunk.Onnan elindultunk hazafelé és útközben beugrottunk az új kínaiba.Ugyanaz a tulaj, mint a trendynek meg az éden helyén lévőnek.Most nyitott még egyet.Nagyon jól mehet neki az üzlet, ha bevállalt még egyet.Igazából nem nagyon találtunk jó cuccokat.Negyed 1-kor értünk haza.Fél 1-kor aludt el Manó.Valamiért negyed2-kor felébredt.Szerencsére sikerült visszaaltatni.Annyira , hogy nem is kelt fel csak 3-kor.Nagyon jó kedvvel ébredt.Nem is tudom, hogy mikor volt ilyen jó kedve utoljára.Miután felkelt megjött a dédi is látogatóba.Igaz, hogy meglátta, hogy bizony Marcika az asztalon eszik, de azért jó kisfiú volt, így nem szólt érte semmit.Bohóckodott egész délután.Miután apa hazajött, a dédi elment, mi felöltöztünk és elmentünk egy sétálni.Csak az Eötvös suliig jutottunk el, onnan meg Manó átment a játszóra hintázni.Olyan fél 7 felé anyu küldött visszahívó sms-t, de mivel nekünk sincs pénz e telcsinken, így nem tudtunk beszélni.Elsétáltunk hozzá, de nem volt otthon.Vagyis hogy nem nyitott ajtót.Hazajöttünk, Marcika meg apa megvacsiztak, majd megfürödtünk és fél 10-kor aludtunk el.Legalább is Marcika igen.Ma én is időben lefeküdtem aludni, mert egy kicsit szarul éreztem magam.
Ezek a képek még tegnap készültek, de nagyon tetszenek, ezért felraktam őket.
Pisze-pisze Micimackó
Nagyon szeretett.
Nagy puszit kaptam.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

De édes a puszis kép! Szoktam szavazgatni, de ritkán jutok oda. :)