2007. október 29., hétfő

2007.10.29. Hétfő

Az éjszaka,bár egyszer kiabált Manó, visszaaludt anélkül, hogy átmentem volna.Az altatós párna, úgy néz ki, hogy hatott.Reggel 8-kor keltünk.Elég ramaty idő volt odakinn.Megreggeliztünk,majd hívott Szilvi, hogy most mi legyen.Megbeszéltük,hogy nem megyünk sétálni,hanem eljönnek hozzánk.Már régen találkoztunk.Ma csináltam egy csomó képet.Bár ez nem a mai,de így issza Marcika a szívó szálas kis üdítőt.
10 óra felé értek ide Bencéék.A két gyerkőc nagyon jól el volt.KB 30× mentek át a kisszobába a járművekkel.Bence a kisautóval,Marcika meg előtte Motorral.
Tök jól eljátszottak egymással.Bár érdekes, hogy Manó nem az igazi ilyenkor.Hiába Ő van itthon,kicsit megvan szeppenve.Mire viszont mentek Szilviék haza,már semmit nem lehetett észre venni Manón.Feloldódott.Amíg a gyerekek játszottak,Bencét is beneveztem a szépségversenyre.Hátha.Ezzel a képpel van fenn.
Egy kis pihi a motorozás közben.
Miután elmentek Szilviék,Marcika elaludt.Sikerült fél 3-ig aludnia.Aztán megkajcsizott és vártuk apát.Hiába ment reggel 6-ra, nem jött 2-kor haza.Majdnem 4 óra volt, mire hazaért.Végül is el voltunk egész délután.Itt éppen almát eszegetünk és közben jóllehet látni a NYÁ-NYÁ-kat a lábán.
Miután apa hazajött leszaladtam a boltba.Vettem krumplit meg tejcsit.Ahogy jöttem haza,azon gondolkodtam, hogy mit csinálunk mi fürdésig.Először majdnem kimentünk a Tescoba, de ez elmaradt.Helyette kitaláltam, hogy vágjuk le Manó haját.Persze nem teljesen, csak körbe, hátul felnyírtuk neki, hogy legyen frizurája.Olyan szépen tartotta a fejét,hogy meglepődtünk rajta.Apa félt is,hogy mi lesz, ha majd rángatja.Hát nagyon ügyi volt.És szerintem nagyon jó lett így a haja.
Hajvágás után nagyon huncut lett.Biztosan felfrissült a fürdéstől.Bohóckodott egész este.Utánozta Apát.Így nézték a TV-t.
Én kimentem a konyhába s megcsináltam a vacsit.Gyors kaja.Sültkrumpli meg pulykamell.Megvacsiztunk és bementünk játszani.
Még mindig nagyon huncut volt Marcika.
Egyszer csak bebújt a szárító mögé és bekakilt.Aztán meg elbújt az ágy mellé, hogy ne találjam meg.Nem akarta, hogy tisztába tegyem.Így bujkált.Persze mindig szólt, hogy ANYA!Elbújtam.
Miután tisztába tettem megint bebújt a szárítóhoz.Egy darabig ott mókuskált benn.
Kukucs!Itt vagyok!
Megint tiszta víz lett a haja,mire mentünk fürdeni.Egész este játszott.
Fürcsi után megint egyből elaludt.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Nagyon jó lett a haja! És ügyes, hogy igy tűri a hajvágást.