2007. október 7., vasárnap

2007.10.07. Vasárnap

Szerencsére az éjjel csak egyszer volt fenn Manó és kb 5 perc alatt vissza is aludt.Egészen háromnegyed 8-ig.Akkor keltünk.Megreggeliztünk és megbeszéltük, hogy megyünk sétálni.Közben apát hívták a cégtől, hogy be kell neki menni.Na bumm, megint nem jött össze az együtt sétálás.De szerencsére csak 5 percre kellett neki bemenni, így mentünk mi is vele.Tényleg 5 perc volt az egész.Hazafelé megnéztük a Katona utcán azt az eladó házat, amit találtam a neten.Nem sokáig néztük, mert ahogy megvan csinálva, kb 20 millió lehet az ára.Hazajöttünk, babakocsiba ültünk, és mentünk a piacra.Vettünk Manónak új sapit, mert a régi kicsi.Elszorítja Marcika fejét.Igazából fogalmam sincs, hogyan fogom rávenni, hogy hordja is, de majd valahogy megpróbálom.2 másodpercig nem viseli el a fején.Ez nagyon nehéz ügy lesz, azt hiszem.A piacról elsétáltunk a Bajnok utca felé.Megnéztük a házakat azon a környéken is.Délben értünk haza.Hozzáfogtam főzni, Marcika aludt, apa meg összerakta a WC szűkítőt.Most már nem fog beleesni a WC-be.2-ig aludt Manó.Megebédeltünk, aztán játszottunk.Közben én nézelődtem a neten és megtaláltam a Czédula ingatlan irodát.Már több helyen láttam hirdetve, hogy az Arany János utca környékén van egy eladó ház.Soha nem volt írva, hogy milyen, meg hogy mennyi.Na itt fenn van.6 millióba kerül és a képen egy nagyon szép előszoba látszik.Nagyon kíváncsiak vagyunk, hogy hol is van pontosan, na meg hogy kívülről hogy néz ki.Holnap megkérdezem az ingatlan irodában, hogy merre is van pontosan.Közben találtam itt szemben a Báthori utcán is egy eladó házat, így felöltöztünk és elindultunk megnézni.Na nem kellett volna.Szörnyű állapotban van és közel a cigány telephez.A Móriczon jöttünk hazafelé és járművet cseréltünk.Ugyanis a bicajjal indultunk el, de fele úton kézben hoztam Manót.Nem akart bicajozni, de ha leraktuk, akkor megállt egy helyben és nézelődött.Így átcseréltük a babakocsira.Tovább sétáltunk, megnéztük a híd mögötti kis utcákat.Hogy arra mennyi, lepukkant, paraszt ház van!!!Nem semmi.Még soha nem jártam arra.Megkerültük a vasútállomást és elindultunk haza.Majdnem 7 óra volt, ahogy hazaértünk.Megint jó kis séta volt.Apáék megvacsiztak, majd játszottak.Én meg kitakarítottam a fürdőszobát egy kicsit.Negyed 10-kor sikerült elindulni fürdeni.De fürdés után egy szó nélkül, egyedül aludt el.Megyek és betakarom.

1 megjegyzés:

pavelancsika írta...

Mi ugyanezeket a házakat jártuk végig mint Ti.
Én több netes ingatlanos oldalra regisztráltam, de kb fél év alatt semmi! Csak telepen meg gyökeresben van olcsón jó állapotú ház.